וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרוגים בשריפה בחנות ביפו; אישה אחת נפגעה קל משאיפת עשן

2.9.2018 / 11:55

השניים, גבר בן 65 ואישה בת 27, אותרו כעבור שעות של חיפושים בחנות שנשרפה. לפני כשנה הוצתה חנות סמוכה בניסיון לסחוט דמי חסות, והשכנים סבורים כי מדובר בהצתה נוספת. חלק מהמבנה קרס בגלל האש

צילום: אבי אשכנזי, עריכה: יאיר דניאל

שני בני אדם, גבר בן 65 ואישה בת 27, נהרגו בשריפה שפרצה הבוקר (ראשון) בחנות ברחוב יהודה מרגוזה ביפו, בקומת קרקע במבנה בן מספר קומות. מעל לחנות נמצאות שלוש קומות מגורים אשר אינן מאוכלסות, משום שמתבצעות בהן עבודות שיפוצים, אך חלק מן המבנה קרס בעקבות השריפה. בעל החנות התגורר בחלקה העליון של החנות. גופות ההרוגים התגלו על ידי כוחות ההצלה.

אמה של האישה שנהרגה בשריפה הגיעה מוקדם יותר לזירת השריפה וביקשה מהשוטרים להיכנס אל החנות ולמצוא אותה. "אם היא מתה, אני מתה", אמרה. עוברת אורח אחת, אישה בת 67, פונתה במצב קל לאחר ששאפה עשן.

עוד בוואלה! NEWS:
חוזרים לכיתות: שנת הלימודים נפתחת - בצל השביתה במעונות
דיווחים בסוריה: ישראל תקפה מחסני נשק בשדה תעופה בדמשק
"אילוני כבר לא יעלה כיתה": יום ראשון עצוב בכיתת הנער שנדרס

שריפה בחנות ביפו 2 בספטמבר 2019. דוברות כבאות מחוז דן, מערכת וואלה! NEWS
השריפה ביפו, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כבאות מחוז דן

בעלי העסקים בבניין מספרים כי לפני כשנה אחד מארגוני הפשיעה הצית את החנות הסמוכה בניסיון לגבות דמי חסות. "אנחנו לא נופתע אם יתברר שגם במקרה הזה מדובר בהצתה. האש בערה בחנות ולכן ממשיכה הבערה", סיפרה אחת מבעלות העסקים בבניין. מהמשטרה נמסר כי נסיבות השריפה טרם הובהרו, והן נבדקות ונחקרות על ידי הגורמים המקצועיים. מכבי האש וטרקטורים של עיריית תל אביב מפנים בשעה זו ערימות של פסולת מהחנות, כדי לשחרר את העשן הרב הכלוא בה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שריפה בחנות ביפו 2 בספטמבר 2019. דוברות כבאות מחוז דן, מערכת וואלה! NEWS
השריפה ביפו, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כבאות מחוז דן

13 בני אדם נפגעו באורח קל ביום שני שעבר, בשריפה שפרצה בבניין מגורים ברציף הרברט סמואל פינת גאולה בתל אביב. צוותי מד"א העניקו טיפול לנפגעים, בהם תינוק ושבעה ילדים, ופינו אותם להמשך קבלת טיפול בבתי החולים איכילוב ווולפסון.

באותו יום פרצה שריפה נוספת, בין ארבעה אוטובוסים בקיסריה - בחצר מפעל מרכבים בעיר. שבעה צוותי כיבוי וחילוץ פעלו לכיבוי השריפה. לא היו נפגעים באירוע. יומיים לפני כן פרצה שריפה בדירת מגורים ברחוב המייסדים בקריית אתא. שלושה צוותי כיבוי פעלו במקום והשיגו שליטה על האש. לא נמסר על נפגעים באירוע.

(עדכון ראשון: 9:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully