וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבריתה של נכדתו: תושב השרון הכה למוות - באמצעות בקבוק וודקה

לזר יעקובוב, בן 57 מקיבוץ משמר השרון מואשם בהריגת בן זוגה לשעבר של גרושתו, בזמן שהשניים שהו באירוע בריתה. על פי כתב האישום, יעקובוב הלם באיש בראשו באמצעות בקבוק וודקה בעוצמה - והוא מת בביתו כעבור מספר שעות

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
אישום: הרג את בן זוגה לשעבר של גרושתו/ראובן קסטרו

בבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש (חמישי) כתב אישום כנגד לזר יעקובוב, בן 57 מקיבוץ משמר השרון, בגין הריגת בן זוגה לשעבר של גרושתו מזה 22 שנה, במהלך אירוע בריתה שנערך לרגל לידת נכדתו. האירוע המדובר התקיים לפני שבועיים, באולמי "עדן" בחדרה. במהלך האירוע יעקובוב, ישב בשולחן אחד, בעוד שכמה מטרים משם, בצדו האחר של האולם, ישב ארמונד וקנין (עמי) בן זוגה לשעבר של גרושתו.

מכתב האישום עולה כי השניים שתו משקאות אלכוהוליים במהלך האירוע. מהתיאורים עולה כי מעט אחרי השעה 23:00 קם יעקובוב מכיסאו, נטל מהשולחן בקבוק וודקה עשוי זכוכית שהיה מונח על השולחן, חצה את האולם לעבר וקנין, נעמד מאחורי, הניף את הבקבוק והטיח אותו בעוצמה בראשו. לאחר מכן, נטל בקבוק וודקה נוסף משולחן סמוך, וניסה להלום בראשו פעם נוספת אך נבלם על ידי קרובי משפחה שעצרו אותו, והרחיקו אותו מהאולם.

עוד בוואלה! NEWS:
"כולם נופפו לו לשלום": השיחה האחרונה של ההרוג בתאילנד עם משפחתו
ליברמן בגבול הצפון: ההסכם בין איראן לסוריה לא מחייב אותנו

היכל המשפט בחיפה 6.8.17. ויקפדיה, מערכת וואלה! NEWS
כתב אישום הוגש בגין הריגה. בית המשפט המחוזי בחיפה/מערכת וואלה! NEWS, ויקפדיה

מעוצמת המכה, וקנין התמוטט ונפל על הרצפה. ה-DJ ובני המשפחה הרימו אותו, שטפו את פניו, הניחו קרח על ראשו, והציעו לו להתפנות לטיפול רפואי, משום שחש סחרחורת וכאבי ראש, אך הוא סרב.

בחצות, הסיעו אותו בני המשפחה לדירתו ברחוב לבוצקין בחדרה. הוא לא חש בטוב, ישב על ספה בסלון והתכתב בהודעות ווטסאפ עם בני המשפחה, תוך שדימום פנימי מתפשט בראשו. לקראת השעה 01:00 הוא הפסיק לענות להודעות ואחר כך גם לא ענה לטלפון. אחיו המודאג שהגיע לדירה סמוך לשעה 02:30, פרץ חלון ונכנס דרכו וכך מצא אותו שם בבית מחוסר הכרה.

מבדיקת המכון לרפואה משפטית עולה כי האיש מת כתוצאה מהמכה, שגרמה לשבר ולדימום בקרקפת. מותו נקבע במקום. המשטרה הוזעקה והחקירה התנהלה תחת צו איסור פרסום שנתן בית משפט השלום בחיפה לבקשת המשטרה. החוקרים קיבלו לידיהם את סרטוני מצלמות האבטחה של אולם השמחות שתיעדו את האירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

"הכול אמת ורואים בתמונות"

בחקירה ראשונית לאחר שנעצר, הכחיש יעקובוב את המיוחס לו. בעת המעצר כבר לבש חולצה בצבע ירוק בעוד שבסרטונים נראה מהגב גבר לבוש חולצה לבנה מכה באמצעות הבקבוק. החוקרים סבורים שהחליף חולצה כדי לשבש את החקירה. הם אספו בקיבוץ משמר השרון סרטוני מצלמות אבטחה בהם הוא נראה עוזב, ואחר כך שב, כשהוא לבוש חולצה לבנה. הוא טען גם שעזב את האולם לפני שאירעה התקיפה, טען שהיה שתוי ואינו זוכר מה היה ועוד טענות מטענות שונות. אבל, אחר כך שינה את גרסתו ובעימות שערכה המשטרה בינו לבין חתנו כבר אמר: "הכול בסדר, אי אפשר לשקר, הכול אמת ורואים בתמונות".

בעבר ריצה יעקובוב עונש מאסר במשך שנתיים בגין תקיפת בת זוג. במאי 2015 נידון לחצי שנת מאסר בגין תקיפת אדם על רקע שימוש באלכוהול ומגזר דין זה נותר עוד מאסר על תנאי. ביוני 2017 הורשע בהחזקת סכין לאחר ששתה וודקה בחתונה. הוא נידון לעבודות שירות ומאסר על תנאי.
הפרקליטות טוענת כי לזר יעקובוב הוא אדם אלים ומסוכן לציבור. התובעת, עורכת הדין שרון איל, מבקשת את הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו. בהסכמת הסניגור, האריכה השופטת גלית ציגלר את מעצרו עד החלטה אחרת.
הסניגור, עו"ד ישי ניב מסר בנושא: "נוכל להגיב לאחר שנקבל לידינו את חומרי החקירה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully