וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילם סלפי באזור בו נהרגו 28 אלף איש - וגילה בתמונה רוח של חייל קרב על גב סוס

6.9.2018 / 9:22

למדיום בן ה-48 לקח שבוע ימים להתאושש מהאירוע הטראומטי שחווה במקום בו נערך הקרב על טאוטון, הקרב הגדול ביותר בכל מלחמות השושנים. מלבד האנרגיה השלילית באזור, הוא הבחין בתמונתו במה שנראה כמו רוח רפאים של חייל רכוב על סוס

YORK UNI

בסרטון - זה מה שקרה בקרב על טאוטון

המדיום ניל קוק ביקר עם שני חבריו, ציידי רוחות חובבים, באתר בו התנהל הקרב על טאוטון, הקרב הגדול ביותר בכל מלחמות השושנים שהיה גם הקרב הגדול ביותר שהתרחש על אדמת אנגליה, בו השתתפו בין 50 ל-100 אלף איש. השלושה ביקרו שם לאחר רדת החשיכה, ביום השנה לקרב העקוב מדם בו נהרגו 28 אלף לוחמים, והזדעזעו כשנחשפו לדמויות מוצללות האורבות ממש מאחוריהם. אל הדמויות הם נחשפו דרך תמונת סלפי שצילמו השלושה במקום רגע לפני שחזרו משם. לניק לקח לדבריו שבוע שלם להירגע ממה שראה - מה שהוא תיאר כרוח רפאים של חייל קרב רכוב או עומד לצד רוח של סוס לחימה.

ניל בן ה-48 מאמין שאחד מתוך 28 אלף הנשמות המסכנות שאיבדו את חייהן שם, ארבו לשלישיה בשדה, אחרי שהם שמעו שוב ושוב קולות רקיעה של סוס. עם זאת, רק כשחזר לביתו ובחן היטב את התמונות, הבחין בצל השחור המסתורי מאחוריהם. בעוד חובבי תופעות על טבעיות ברשת טוענים שזה נראה כמו שני חיילים המתבוננים עליהם מרחוק, ניל מאמין שזה חייל על סוס, מאחר ששמע את הסוס רוקע ברגליו כל הלילה. "הייתה לנו הרגשה שעוקבים אחרינו", אמר ניל ל"מירור אונליין", "המשכנו לשמוע קול עמום כמו קול רקיעה של פרסה על האדמה. זה היה כאילו מישהו על סוס עקב אחרינו. ככה זה נשמע. כשמסתכלים על התמונה, הרבה אנשים אמרו שזה נראה כמו שני חיילים אבל אני חושב שזה פראידוליה, מצב שבו אנחנו מזהים מראה של פנים בגירויים עמומים ומעורפלים".

רוח רפאים בסלפי מהמקום בו נערך הקרב על טאוטון. Kennedy News and Media, צילום מסך
רואים את רוח הרפאים בסלפי?/צילום מסך, Kennedy News and Media

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully