וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלטלה בפוקס: מונתה בודקת חיצונית לטענות ההטרדה המינית של ויזל

ברקע רצף העדויות נגד מנכ"ל החברה והירידות החדות במניה, פרסמה החברה הודעה לבורסה, שבה נאמר כי "החברה פועלת בהתאם להוראות החוק ומפעילה מנגנונים לצורך טיפול בנושאים אלו ובכללם קיומם של ממונה למניעת הטרדה מינית"

הראל ויזל מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס בבורסה לניירות ערך בת"א, 5 בספטמבר 2010. ראובן קסטרו
ויזל/ראובן קסטרו

ברקע העדויות להטרדה מינית מצדו של מנכ"ל "פוקס", הראל ויזל, והירידות החדות במסחר במניה בבורסה בתל אביב, פרסמה היום (רביעי) החברה הודעה מיוחדת למשקיעים. "בהמשך לפרסומים בתקשורת בדבר טענות אנונימיות שהושמעו בקשר עם מנכ"ל החברה הנוגעות להפרות לכאורה של החוק למניעת הטרדה מינית ("החוק"), החליטה ועדת הביקורת בשל חשיבות הנושא על מינוי בודקת חיצונית בימים הקרובים לבחינת הטענות", נכתב.

"יודגש כי החברה פועלת בהתאם להוראות החוק ומפעילה מנגנונים לצורך טיפול בנושאים אלו ובכללם קיומם של ממונה למניעת הטרדה מינית (לחילופין - ממונה כנדרש בחוק) וכן "מלשינון" המאפשר פניות ותלונות אנונימיות לכל אחד מעובדות ועובדי החברה, וכן ללקוחותיה וספקיה".

עוד נכתב, כי "לצד האמור, החברה, הנהלתה ואלפי עובדיה ממשיכים לפעול ולעבוד במסירות למען הצלחת החברה, והכל מתוך ראיית טובת החברה, משקיעיה, לקוחותיה ועובדיה".

עדות חדשה

אתמול פורסמה עדות חדשה נגד ויזל שהעלתה לכאורה חשד כי ביצע מעשה מגונה בעובדת לשעבר בחברה. בתחקיר שערכו העיתונאים ליאת לוי ורביב דרוקר מ"חדשות עשר" הוצגה העדות, שבה מספרת העובדת כי פוקס הכניס את ידיו אל מכנסיה. "במקרה אחר הוא דחף אותי לשירותים והדביק לי נשיקה", תיארה. "בתקרית אחרת שאל 'את רוצה למצוץ לי?'".

בשונה מהעדויות הקודמות שפורסמו עד כה, דבריה של העובדת לשעבר נוגעים למקרים שהתרחשו לפני פחות מעשר שנים. לדברי אותה עובדת, במקרה אחר הפתיע אותה ויזל בדרכה לרכבה, כשיצאה מאוחר בלילה מהעבודה.

"הוא נישק אותי. שוב לא הגבתי, אהבתי את העבודה והייתי צריכה את הכסף", סיפרה. במקרה אחר, הוסיפה, בשהות משותפת בחו"ל עם ויזל הוא הכניס את ידה למכנסיו, כשאנשים נוספים נמצאים בסביבה. "זה היה מפחיד. קפאתי. ניסיתי אחרי זה לא להיות לידו. הייתי ממציאה תירוצים כדי שלא להיקלע לסביבה שלו", תיארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully