וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטן לחוקרי המשטרה: התשלום מאיש העסקים - שכר טרחה משפטי

29.8.2018 / 0:50

בחקירתו השישית הכחיש חבר הכנסת מהליכוד כי כספים שהעביר לו יזם הנדל"ן דרור גלזר היו תשלום שוחד וביקש לקיים עימות ביניהם - אולם זה לא התקיים. פרקליטו של ביטן: "הוא מסר גרסה מהימנה שמניחה את הדעת"

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

ח"כ דוד ביטן, החשוד בקבלת שוחד במסגרת פרשת השחיתות בראשון לציון, נחקר אתמול (שלישי) פעם נוספת במשך כשש שעות במשרדי להב 433 בלוד. אתמול ובחקירתו הקודמת לפני כחודש שיתף ביטן פעולה עם החוקרים והשיב לשאלותיהם - בניגוד לחקירות קודמות שבהן שמר על זכות השתיקה.

בחקירותיו האחרונות עומת ביטן עם עדותו של יזם הנדל"ן דרור גלזר, שמסר עדות נרחבת בפרשה. גלזר טען כי שילם לביטן שוחד, דרך מקורבו של ביטן, איש העסקים משה יוסף, תמורת קידום מיזמי בנייה בתל אביב.

דוד ביטן נכנס לחקירה, להב 433, 11 בפברואר 2018. אבי כהן
ביטן מחוץ למשרדי להב 433, בפברואר/אבי כהן

ביטן הכחיש כי הכספים שקיבל לכאורה מגלזר ניתנו כשוחד. לטענתו, בזמן שהיה סגן ראש עיריית ראשון לציון קיבל אישור לעבוד במקצועו - עריכת דין - והעניק לגלזר ייעוץ משפטי. הכספים שהיה אמור לקבל מגלזר היו לגרסתו שכר טרחה לגיטימי, ולדבריו האחרון עדיין חייב לו כסף. ביטן ביקש לערוך עימות מול גלזר, אולם החוקרים העדיפו לא לעשות זאת בשלב זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ביטן עומת גם עם חלק מהחשדות הנוספים כלפיו, לפיהם נתן הקלות בארנונה לסניף "חצי חינם" בראשון לציון, לכאורה תמורת שוחד. החוקרים הציגו לו מסמכים שונים הקשורים להליך אישור ההקלות בעירייה, אולם הוא טען שהכל אושר כדין על ידי הוועדות המוסמכות בעירייה. גם גורמים בעיריית ראשון לציון נחקרו בנושא הזה.

פרקליטו של ביטן, עו"ד אפרים דמרי, מסר לוואלה! NEWS בתגובה: "חבר הכנסת התייחס לשאלות החוקרים ומסר גרסה טובה ומהימנה, שמניחה את הדעת".

(עדכון ראשון: 23:03)

עורך הדין אפרים דמרי. אדריאן הרבשטיין
עו"ד דמרי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully