וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות נוספת נגד מנכ"ל פוקס: "לקח לי את היד והכניס למכנסיו"

תחקיר "חדשות עשר" הציג עדות של עובדת לשעבר לפיה הראל ויזל נישק אותה במפתיע כשיצאה בשעת לילה ממשרדה. "זה היה מפחיד. קפאתי. ניסיתי אחרי זה לא להיות לידו". ויזל: "תיאורים מסולפים מהיסוד"

הראל ויזל מנכל ובעלים קבוצת פוקס. שוקה כהן
"חומרים ממוחזרים". ויזל/שוקה כהן

עדות חדשה נגד מנכ"ל קבוצת "פוקס" הראל ויזל שפורסמה הערב (שלישי) ב"חדשות עשר" מעלה לכאורה חשד כי ביצע מעשה מגונה בעובדת לשעבר בחברה. בתחקיר שערכו העיתונאים ליאת לוי ורביב דרוקר הוצגה העדות, שבה מספרת העובדת כי פוקס הכניס את ידיו אל מכנסיה. "במקרה אחר הוא דחף אותי לשירותים והדביק לי נשיקה", תיארה. "בתקרית אחרת שאל 'את רוצה למצוץ לי?'".

בשונה מהעדויות הקודמות שפורסמו בתחקיר "חדשות עשר" עד כה, דבריה של העובדת לשעבר נוגעים למקרים שהתרחשו לפני פחות מעשר שנים. לדברי אותה עובדת, במקרה אחר הפתיע אותה ויזל בדרכה לרכבה, כשיצאה מאוחר בלילה מהעבודה.

"הוא נישק אותי. שוב לא הגבתי, אהבתי את העבודה והייתי צריכה את הכסף", סיפרה. במקרה אחר, הוסיפה, בשהות משותפת בחו"ל עם ויזל הוא הכניס את ידה למכנסיו, כשאנשים נוספים נמצאים בסביבה. "זה היה מפחיד. קפאתי. ניסיתי אחרי זה לא להיות לידו. הייתי ממציאה תירוצים כדי שלא להיקלע לסביבה שלו", תיארה.

עוד בנושא:
עדויות על הטרדה מינית נגד מנכ"ל חברת פוקס הראל ויזל

חנות פוקס. תמר מצפי,
"פועלים בהתאם להוראות הדין". חנות פוקס/תמר מצפי

מטעמו של ויזל נמסר כי המקרים שתוארו בתחקיר "מסולפים מן היסוד" וכי מדובר ב"מחזור חומרים". עוד נמסר: "לאור זאת, אין בכוונתי להמשיך ולספק חדשות לבקרים תגובות לחומרים ממוחזרים וליטול חלק בקמפיין זה".

מרשת "פוקס" נמסר: "בשל חשיבות הנושא ועדת הביקורת של החברה החליטה בתחילת השבוע לפתוח בהליך בדיקה יסודית ועל מינוי בודקת חיצונית כבר במהלך הימים הקרובים לבדיקת הטענות. אנו חוזרים ומדגישים כי הקבוצה פועלת בהתאם להוראות הדין ומפעילה מנגנונים בתוך החברה לצורך בירור וטיפול בנושאים אלה ובכללם קיומם של ממונה על מניעת הטרדה מינית בחברה וכן 'מלשינון' המאפשר פניות ותלונות אנונימיות לכל אחד מעובדות ועובדי החברה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הצעות מגונות בנסיעה משותפת, דחיפת ידיים בארוחה

לדברי דרוקר, כל הנשים שמסרו עדות במסגרת התחקיר נבדקו בפוליגרף ונמצאו דוברות אמת. עוד הוסיף כי לבקשתה של המתלוננת הנוספת לא צוינו מועדים מדויקים, על מנת שלא לחשוף את זהותה.

בשבוע שעבר פורסמו טענות מצד כמה נשים שהיו בקשר עסקי עם ויזל על אודות התנהגות מינית בוטה לכאורה מצדו כלפיהן. בין היתר סיפרה אחת מהן כי בנסיעה משותפת שאל אותה ויזל "עם איזה בנים את יוצאת? מה את אוהבת? מה את לא אוהבת?", כשלדבריה היה ברור שהשיחה נסובה סביב נושאים מיניים. "הוא הציע שנעצור בצד והוא 'יירד לי כמו שבחיים אף אחד לא ירד לי', מעבר לכך שזה זעזע אותי והגעיל אותי אמרתי לו 'תעזוב אותי מהשטויות האלה, זה לא מעניין אותי ולא מדבר אלי", הוסיפה.

בעדות נוספת סיפרה עובדת לשעבר בקבוצת "פוקס" כי בנסיעה לחו"ל עם פמלייתו של ויזל הוא הניח את ידו על ירכה במהלך ארוחת ערב. בהמשך, לדבריה, ליווה אותה ויזל לחדר המלון וסירב לעזוב. "אמרתי לו שלא נעים לי לסגור לו את הדלת בפרצוף", הוסיפה. "בסוף פשוט טרקתי לו את הדלת בפנים". בהמשך, תיארה, החל ויזל להתעלם ממנה ולנהוג בגסות כלפיה. "התחילו לתת לי כל מיני עבודות משפילות כאלה. כל הסביבה שלו פתאום החרימה אותי".

(עדכון ראשון: 20:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully