וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הציע עיסוי - ותקף": פרשת עבירות המין ב"אשרם במדבר" מסתעפת

28.8.2018 / 18:38

גורם במשטרה אמר לוואלה! NEWS כי עודד וייס פעל באופן סדרתי וקרא לנשים נוספות שסברו כי נפגעו ממנו להגיש תלונה נגדו. לדבריו, ישנו "דפוס פעולה זהה" במעשים המיוחסים לווייס, שתקף לכאורה שלוש נשים ב"אשרם במדבר"

עודד וייס שחשוד בעבירות מין באשראם במדבר. חטיבת דובר המשטרה
וייס/חטיבת דובר המשטרה

חקירתו של עודד וייס החשוד בעבירות מין ובמעשים מגונים בנשים שביקרו ב"אשרם במדבר" ביישוב שיטים שבערבה נמשכת, ובמשטרה מעריכים כי הוא פעל באופן סדרתי. שעות ספורות לאחר פרסום הפרשה - ותמונתו של וייס - הגיעה אתמול (שלישי) תושבת תל אביב בת 42 להגיש תלונה נגדו וטענה כי הותקפה מינית על ידו.

שתי המתלוננות הנוספות נגד וייס, בן 30, הן צעירה בת 19 שעבדה ב"אשרם" שסיפרה כי אנס אותה וצעירה בת 23, תושבת תל אביב, שטענה כי הותקפה מינית בידו בחודש מרץ האחרון והוא ביצע בה מעשים מגונים. "אנחנו מגלים דפוס פעולה זהה בכל המקרים", אמר גורם במשטרה. "החשוד נהג להציע למתלוננות טיפול עיסוי באוהל שלו ולקראת סוף הטיפול הוא היה נוהג לתקוף אותן מינית". לדברי הגורם, "זו הסיבה שפנינו לבית המשפט וביקשנו לפרסם את שמו ותמונתו כי אנחנו מניחים שיש עוד נשים שנפלו קורבן למעשיו".

בית משפט השלום - פתח תקווה, בית משפט המחוזי מרכז. שרון בוקוב
דיונים בדלתיים סגורות. בית המשפט בפתח תקווה/שרון בוקוב

וייס נעצר בשבוע שעבר ומעצרו הוארך כמה פעמים מאז, בדיונים שהתקיימו בדלתיים סגורות בבית משפט השלום בפתח תקווה. אתמול אישר בית המשפט לפרסם את זהותו ותמונתו של וייס, תושב כפר טרומן, בשל חשד המשטרה כי הוא פגע בנשים נוספות. חקירת המשטרה החלה לאחר שהתקבלו תלונות על מעשים מגונים שביצע לכאורה במהלך פסטיבל מדיטציה ורוחניות שנערך ב"אשראם". במשטרה קראו היום לנשים נוספות הסבורות כי הותקפו בידי וייס להגיש תלונה נגדו.

עוד באותו נושא

בן 30 מכפר טרומן חשוד בביצוע עבירות מין בנשים ב"אשרם במדבר"

לכתבה המלאה

הורים מאילת נאשמים בהעלאת סרטוני עירום של ילדיהם לרשת

מוקדם יותר השבוע הוגש כתב אישום נגד שני תושבי אילת בחשד שהתקינו מצלמות רשת בביתם שצילמו את ילדיהם הקטינים, בני 11 ו-14, במצבים אינטימיים, בתמורה לתשלום ממפעילי אתר אינטרנט. על פי כתב האישום בני הזוג יצרו קשר עם האתר, המאפשר לגולשים לצפות בצילומים, הקלטות ושידור רציף מביתם. כך, לכאורה, שודרו תמונות וסרטונים עירום של בתם ובנם - לרבות מחדרי השינה ומהמקלחת.

בכתב האישום מפורט כי בבית המשפחה הותקנו 11 מצלמות שהקליטו ושידרו כל העת את הנעשה במקום. שלוש מהמצלמות, כך צוין, הותקנו בחדרה של הילדה. בני הזוג נאשמים בעבירות של הטרדה מינית, פגיעה בפרטיות, שימוש בגופו של קטין להצגת פרסום תועבה ועבירות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully