וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין בסיס ראייתי": חשוד נוסף בתקיפה בקריית חיים שוחרר למעצר בית

26.8.2018 / 15:11

לאחר שעצור נוסף בפרשה נשלח למעצר בית, החליט בית המשפט לשחרר גם את תושב נשר בן ה-29 שנעצר בחשד לתקיפת שלושה תושבי שפרעם שבילו בחוף הים בשבוע שעבר. "ידעתי שאני עוזר לערבים", אמר יאיר אלאלוף שהזעיק את השוטרים

עריכת וידאו:ניר חן

בית משפט השלום בקריות שחרר היום (ראשון) למעצר בית את תושב נשר בן 29 החשוד בתקיפת שלושה צעירים משפרעם בשבוע שעבר בחוף בקריית חיים. החשוד נעצר אתמול בביתו, לאחר שחשוד נוסף, בן 23 מקריית ים נעצר אף הוא בחשד לתקיפה ושוחרר לאחר מכן למעצר בית.

סנגורו של החשוד בנשר טען כי נפלו פגמים רבים בעבודת המשטרה. "המשטרה מוכיחה שוב ושוב שהשיטה שלה היא קודם לעצור ואחר כך לחקור. המשטרה פעלה בחוסר סמכות שעצרה אותו ללא צו שופט. המשטרה עשתה דין לעצמה סימנה את האדם הזה כחשוד ועצרה אותו", אמר.

הארכת מעצר לאחד החשודים בתקיפת שלושה מתושבי שפרעם, שלום, קריות. מערכת וואלה! NEWS
החשוד בן ה-29 בדיון להארכת מעצרו, היום/מערכת וואלה! NEWS

השופטת אילת השחר ביטון פרלה אמרה כי "בניגוד לנטען על ידי המשטרה, אין כל אבחנה בין מי ששוחרר לבין החשוד שלפני מבחינת מצב הראיות. אין בחומר את הבסיס הראייתי הנדרש שיצדיק את המשך מעצרו. אין בחומר הנוסף מהיום כדי לבסס שינוי מבחינה ראייתית בעניינו. החקירה עדיין מתנהלת".

בשיחה עם וואלה! NEWS אמר אתמול א', רופא בן 28 בבית החולים איכילוב בתל אביב, כי הוא וחבריו הותקפו ב"סכינים, שרשראות מברזל וכלי רצח", לאחר שהתוקפים וידאו כי הם ערבים. "התחילו להרביץ לנו בלי רחמים בכל חלקי הגוף, כשאנחנו יושבים. התחלנו להגן על עצמנו אבל לא היה לנו כלום". לדבריו, שני צעירים יהודים שחלפו במקום התקשרו למד"א וסייעו לו ולחבריו - וכעבור חצי שעה הגיעה ניידת משטרה למקום.

עוד באותו נושא

נעצר חשוד נוסף בתקיפה בקריית חיים; "הרביצו לנו בלי רחמים"

לכתבה המלאה
הצעירים הערבים אשר הותקפו בקריות. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
שלושת תושבי שפרעם שהותקפו, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

יאיר אלאלוף, שסייע לצעירים משפרעם וקרא למשטרה סיפר על שאירע. "חזרתי מבילוי בשעה 2:30 בלילה, ראיתי קטטה והלכתי להתערב. ראיתי שני אנשים על הרצפה, אחד בא וביקש עזרה ואמר 'תעזור לי, יהרגו אותנו'. באתי לעזור, אנשים התחילו להתרחק". לדברי אלאלוף, "התוקפים דיברו רוסית, אני לא מבין רוסית ולא הבנתי מה שהם אמרו. איך שהגעתי לכיוון הפצועים הם התרחקו אספו את האלות וברחו משם. לא יודע מה על מה הייתה המריבה. הבוקר הייתי במשטרה ומסרתי עדות על מה שקרה".

קרוב משפחתו של הרופא שהותקף ביקש למסור תודה ולהביע את הערכתו לשני הצעירים שסייעו לשלושה. "אני רוצה להביע את תודתי ואת הערכתי בשמי ובשם המשפחה ליהודים שהזדמנו למקום ועמדו נגד החבר'ה שהתנפלו על בני המשפחה ועזרו להם", הוסיף. "בזכותם אני חושב חייהם ניצלו. הם הזמינו משטרה ואמבולנס ועמדו נגד האלימות. הם פשוט הגנו והדפו את החבר'ה האלה בכוח. תודה להם בהערכה והלוואי שהייתי מכיר אותם ומודה להם פנים אל פנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully