וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי עצור עם סמים בקולומביה: "אילצו אותו להעלות דברים לספינה"

26.8.2018 / 14:27

אחרי שדווח על כמות גדולה של קוקאין שנתפסה בספינה עליה נעצר, חברו של רועי ארז אומר לוואלה! NEWS כי אין לו קשר לדברים. "התקיפו אותו בלב ים", התעקש. בקולומביה מדווחים כי על הספינה נמצאו יותר מ-200 ק"ג של הסם ועליה התנוסס דגל ישראל

רועי ארז ישראלי שנעצר בקולומביה בחשד שהשיט מבוקש לג'מייקה. מערכת וואלה! NEWS
"אין לו קשר לסמים". רועי ארז/מערכת וואלה! NEWS

אחרי שכלי התקשורת בקולומביה דיווחו כי בספינה שבה נעצר המטייל הישראלי בשבוע שעבר אותרו סמים, חברו אומר היום (ראשון) בשיחה עם וואלה! NEWS כי אין לו קשר לדבר. "הפיראטים אילצו אותו להעלות דברים לספינה", טען. "התקיפו אותו בלב ים, אין לי שום ספק שהוא לא קשור לזה ולא קשור לסמים. בשיחת הטלפון איתו הדברים היו ברורים - הוא הסביר שהם תקפו אותו. אני מאמין שלקראת הערב המצב יתבהר יותר".

מעצרו של הישראלי, רועי ארז, ארע לפני כחמישה ימים. על פי הדיווחים שפורסמו היום, על הסיפון אותרו 234 קילוגרמים של חומר החשוד כסם מסוג קוקאין, שהוסתרו בחבילות מלבניות.

ארז נעצר בשבוע שעבר על ידי חיל הים של קולומביה, לאחר שלדבריו קבוצת פיראטים כפו עליו באיומי רובה להשיט אדם שאינו מכיר. בתמונה בה מוצגים הסמים שאותרו, נראה גם כלי השיט של סיפונו מתנוסס דגל ישראל. היום הודיע קונסול ישראל בבוגוטה כי הוא מעודכן בפרטים ונמצא בקשר אנשי קשר מקומיים לבדיקת פרטי האירוע.

לקריאה נוספת:
דיווחים בקולומביה: "כ-200 ק"ג קוקאין נמצאו בספינת הישראלי שנעצר"

החשודים הישראלים שנעצרו בקולמביה כשברשותם 234 ק"ג קוקאין. -, מערכת וואלה! NEWS
הסמים שאותרו על הספינה, עליה מונף דגל ישראל/מערכת וואלה! NEWS, -

סיפורו של ארז נודע לאחר שאחותו פרסמה את דבריו שפוסט בפייסבוק בשבוע שעבר. המטייל, רועי ארז, יצא להפלגה בסירה שלו מישראל בחודשי יולי 2017 והפליג בשלושת החודשים האחרונים יחד עם זוג ישראלים שהוצמדו אליו בבית חב"ד בפנמה. בשבוע שעבר, לאחר שהוריד את זוג הישראלים בפנמה ויצא לכיוון ג'מייקה, התנפלו עליו קבוצת הפיראטים כשהם חמושים ברובה טעון מסוג קלצ'ניקוב או M-16, כך לדברי האחות, והוא נאלץ להיענות לבקשתם מחשש לחייו.

עוד באותו נושא

רועי עצור בקולומביה: "פיראטים איימו עליו בירי שיסיע מבוקש"

לכתבה המלאה
פוסט שכתב אחותו של רועי ארז שנעצר על ידי צבא קולומביה. פייסבוק, צילום מסך
פוסט שכתב אחותו של רועי ארז שנעצר על ידי צבא קולומביה/צילום מסך, פייסבוק

עוד הוסיפה כי כעבור כמה שעות ספינת טילים קולומביאנית ובה חיילים השתלטה על הסירה שלו וגררה אותה לקולומביה כשעליה ארז, שישה חיילים חמושים והנוסע המבוקש. לדבריה, ההשתלטות בוצעה באלימות ובכוח ותוך גרימת נזק רב.

"אחי חושש מאד מהאגרסיביות שהופעלה כלפיו וממה שעלול לקרות לו כשיגיע לקולומביה, הוא נקלע לסיטואציה ומרגיש חסר אונים ומאד חושש שיתפרו עליו סיפור שאין לו חלק בו", כתבה האחות, קארין ארז אזולאי. "לרועי אזרחות גרמנית וישראלית. פנינו לשגרירות גרמניה ולמשרד החוץ, אך אנחנו מרגישים חסרי אונים וזקוקים לכל סיוע מכל מקור אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully