וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בקולומביה: "כ-200 ק"ג קוקאין נמצאו בספינת הישראלי שנעצר"

26.8.2018 / 9:34

לאחר שטען כי הוכרח באיומי אקדח להשיט אדם שאינו מכיר לכיוון ג'מייקה, כלי התקשורת במדינה מדווחים כי על סיפון כלי השיט בו נעצר נמצאו סמים שהוסתור בחבילות מלבניות. על כלי השיט מתנוסס דגל ישראל

החשודים הישראלים שנעצרו בקולמביה כשברשותם 234 ק"ג קוקאין. -, מערכת וואלה! NEWS
הסמים, הספינה, ודגל ישראל. מתוך דיווחי כלי התקשורת בקולומביה/מערכת וואלה! NEWS, -

רשויות אכיפת החוק בקולומביה איתרו סמים בכלי השיט בו נעצר מטייל ישראלי לפני כחמישה ימים - כך דיווחו היום (ראשון) כלי התקשורת במדינה. על פי הדיווחים, על הסיפון אותרו 234 קילוגרמים של חומר החשוד כסם מסוג קוקאין, שהוסתרו בחבילות מלבניות.

הישראלי, רועי ארז, נעצר בשבוע שעבר על ידי חיל הים של קולומביה, לאחר שלדבריו קבוצת פיראטים כפו עליו באיומי רובה להשיט אדם שאינו מכיר. בתמונה בה מוצגים הסמים שאותרו, נראה גם כלי השיט של סיפונו מתנוסס דגל ישראל. היום הודיע קונסול ישראל בבוגוטה כי הוא מעודכן בפרטים ונמצא בקשר אנשי קשר מקומיים לבדיקת פרטי האירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
סוף הרומן? צבא אסד נלחם לראשונה בכוחות פרו-איראניים בסוריה
שרד את השבי והתמודד לנשיאות: הסנאטור ג'ון מקיין מת מסרטן בגיל 81
נעצר חשוד נוסף בתקיפה בקריית חיים; "הרביצו לנו בלי רחמים"

רועי ארז ישראלי שנעצר בקולומביה בחשד שהשיט מבוקש לג'מייקה. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
"מרגיש חוסר אונים וחושש שתפרו לו תיק". ארז עם אחותו/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

סיפורו של הישראלי נודע לאחר שאחותו פרסמה את דבריו שפוסט בפייסבוק בשבוע שעבר. המטייל, רועי ארז, יצא להפלגה בסירה שלו מישראל בחודשי יולי 2017 והפליג בשלושת החודשים האחרונים יחד עם זוג ישראלים שהוצמדו אליו בבית חב"ד בפנמה. בשבוע שעבר, לאחר שהוריד את זוג הישראלים בפנמה ויצא לכיוון ג'מייקה, התנפלו עליו קבוצת הפיראטים כשהם חמושים ברובה טעון מסוג קלצ'ניקוב או M-16, כך לדברי האחות, והוא נאלץ להיענות לבקשתם מחשש לחייו.

עוד באותו נושא

רועי עצור בקולומביה: "פיראטים איימו עליו בירי שיסיע מבוקש"

לכתבה המלאה
פוסט שכתב אחותו של רועי ארז שנעצר על ידי צבא קולומביה. פייסבוק, צילום מסך
פוסט שכתב אחותו של רועי ארז שנעצר על ידי צבא קולומביה/צילום מסך, פייסבוק

בפוסט שכתבה בפייסבוק הוסיפה אחותו של ארז כי כעבור כמה שעות ספינת טילים קולומביאנית ובה חיילים השתלטה על הסירה שלו וגררה אותה לקולומביה כשעליה ארז, שישה חיילים חמושים והנוסע המבוקש. לדבריה, ההשתלטות בוצעה באלימות ובכוח ותוך גרימת נזק רב.

"אחי חושש מאד מהאגרסיביות שהופעלה כלפיו וממה שעלול לקרות לו כשיגיע לקולומביה, הוא נקלע לסיטואציה ומרגיש חסר אונים ומאד חושש שיתפרו עליו סיפור שאין לו חלק בו", כתבה האחות, קארין ארז אזולאי. "לרועי אזרחות גרמנית וישראלית. פנינו לשגרירות גרמניה ולמשרד החוץ, אך אנחנו מרגישים חסרי אונים וזקוקים לכל סיוע מכל מקור אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully