וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נפתרה תעלומת "ילדת הרפאים שחורת העיניים"?

2.9.2018 / 9:06

ב-2014 מזל"ט ביער קנוק צ'ייס תיעד ילדה מפחידה עם אישונים שחורים שגרמה לבהלה ורבים טענו כי מדובר ברוח רפאים. בארי גאי, מומחה לתופעות על טבעיות חושף את ההסבר שלו בראיון

האם תועדה ילדת הרפאים שחורת העיניים?/Haunted Finders TV

מי מאיתנו לא ראה לפחות פעם אחת בחייו סרט אימה שבו מככבת איזו רוח רפאים עם עיניים מפחידות או פרצוף מרתיע? אז איך הייתם מגיבים אם הייתם מגלים שאחת כזו מסתובבת לכם ליד הבית? עשרות דיווחים הגיעו בשנים האחרונות אודות רוח רפאים מסתורית של ילדה עם עיניים שחורות שנצפתה מסתתרת ביער קנוק צ'ייס שבאנגליה. הדיווחים שהגיעו אודותיה היו תואמים אחד לאחד למראה המחריד של הילדה שעינייה - כפי שאתם יכולים להבין - שחורות לגמרי. רבים מאמינים שהיא אחת מקורבנותיו של רוצח הילדים, ריימונד מוריס, שנמצא אשם בשנת 1969 ברצח שלושה ילדים. בזכותה זכה היער בכינוי "היער הרדוף", ורבים נמנעים להגיע אליו מחשש להיתקל במפתיע בילדת הרפאים.

מטיילים שאזרו אומץ והגיעו למקום, דיווחו על קריאות לעזרה וצחקוקים שנשמעו ממקום לא ברור ביער. לאחר שנים של עדויות חסרות בסיס, הגיע ב-2014 סרטון שצולם בעזרת מזל"ט שהתיימר להיות ההוכחה הבלעדית לקיומה של רוח הרפאים.

עוד בנושא:

האם צולמה הוכחה לקיומה של ילדת הרפאים שחורת העיניים?
צפו: האם זו ההוכחה הסופית שילדת הרפאים שחורת העיניים באמת קיימת?

האם תועדה ילדת הרפאים שחורת העיניים?. REDDIT, צילום מסך
אגדה או רוח רפאים אמיתית?/צילום מסך, REDDIT

בארי גאי, שחקר במשך שנים את התופעה העל טבעית, העניק בשבוע שעבר ראיון ל"דיילי סטאר" שבו הוא סיפק את ההסבר שלו: "שמעתי הרבה סיפורים על הילדה שחורת העיניים, או רוח הרפאים עם העיניים השחורות. יש תמונות שרצות באינטרנט, אבל לא ראיתי אותן במו עיניי. אני חושב שהייתי משתגע אם הייתי עומד פנים אל פנים מול ילדה שחורת עיניים שבוהה בי. אם להיות כן אני חושב שמדובר בסוג של פולקלור, אגדה אורבנית".

גאי הוסיף: "אני יודע שיש היסטריה כשמישהו אומר שהוא ראה משהו ומישהו אחר אומר משהו אחר. זה מתפשט מהר מאוד. יש כמה תיאוריות על רוחות אחרות, דברים מהחלל החיצון או פעילות שטנית. אני לא ממש מאמין שהן קיימות".

עוד באותו נושא

הסיפור האמיתי מאחורי סרטון "ילדת הרפאים" שנפגעת מרכב

לכתבה המלאה

צילום הרחפן ביער - האם זו הילדה?

צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully