וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעטפות הכסף: דייל חשוד שגנב כספי תרומות מנוסעים לעמותות

24.8.2018 / 16:02

הדייל חשוד שנהג לאסוף תרומות שהופקדו על ידי נוסעים במעטפות בכיס המושבים במטוס. במהלך חקירה סמויה התחזק החשד שהדייל נהג לקחת את המעטפות לעצמו, שנועדו לעמותות סיוע לנזקקים. בתום חקירתו הוא שוחרר למעצר בית של חמישה ימים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מטוס בנתב"ג/מערכת וואלה, צילום מסך

המשטרה עצרה אתמול (חמישי) דייל בכיר בחברת תעופה, לאחר שעל פי החשד גנב תרומות שניתנו על ידי נוסעים לעמותות סיוע לנזקקים ולמוגבלים. הדייל, המשמש כמנהל שירות (פרסר), עוכב לחקירה ובמהלכה הודה בביצוע המעשים.

על פי החשד, הדייל נהג לגנוב בשיטתיות כספים שתרמו נוסעים במטוס שסברו כי הכסף מיועד לעמותות. במסגרת החקירה הסמויה שניהלה משטרת נתב"ג, עלה כי הדייל פנה לנוסעים וביקש מהם לתרום את הכספים במעטפות המיוחדות בכיס המושב במטוס.

עוד בוואלה! NEWS:
גשר אחד רחוק מדי: הפחד הגדול שנוסע על נתיבי איילון
ליברמן: "אני לא מעורב בהסדרה - אני לא מאמין בהסדרה"
בואי שרה, נצא למלחמה: "המרסק" של משפחת נתניהו

דיילת דיילים שירות בטיסה מטוס. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
דיילת בטיסה/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

כך, בלש ממשטרת נתב"ג הצטרף לטיסות פנים לאילת בה שימש החשוד כמנהל השירות בטיסה. במהלך הטיסה בוצעה פעילות שחיזקה את החשד שבמקום למסור את מעטפות הכסף במלואן לצוותי הקרקע בגמר הטיסה, הדייל נוהג לשמור ברשותו חלק מהמעטפות.

בחיפוש שערכו הבלשים בכבודתו של הדייל, נמצאו מעטפות כסף שנאסף בתרומות נוסעים של ארבע טיסות לאילת בהן עבד הדייל, ובהן סכום של למעלה מ-2,000 שקלים בחיפוש בביתו של החשוד נמצאו עוד למעלה מ-7,000 שקלים במזומן וכן מעטפות התרמה רבות, ונבדק אם מקור הכסף בגניבת תרומות. בסיום חקירתו שוחרר הדייל למעצר בית של חמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully