וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא שרדתי את השואה בשביל זה": השיחה מהאב שהשפיעה על כהן להתנער מטראמפ

בוול סטריט ג'ורנל דווח כי עורך דינו של הנשיא החליט להודות באישומים נגדו, שמפלילים לכאורה גם את מרשו לשעבר, בעקבות דבריו אביו. לפי הדיווח, אביו של כהן הפציר בו שלא להגן על טראמפ

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

החלטתו של מייקל כהן, עורך הדין לשעבר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, להתנער ממנו ולהודות בעבירות בבית המשפט הייתה כתוצאה מלחץ של אביו - כך דווח היום (חמישי) בוול סטריט ג'ורנל. לפי גורם שהיה מעורה בשיחה שנערכה כהן לאביו מוריס, ניצול שואה, אמר לו האחרון: "לא שרדתי את השואה כדי ששמי יוכתם על ידי טראמפ".

עוד דווח מפי הגורם כי חילופי הדברים הובילו את כהן, שאמר בעבר כי הוא מוכן "לספוג כדור" עבור הנשיא, להתנער מטראמפ, שאותו ייצג במשך כעשור. ביום שלישי הוא אמר כי בהוראת טראמפ, הוא שילם לפני הבחירות ב-2016 דמי שתיקה לשתי נשים שטענו כי ניהלו רומן עם טראמפ.

לקריאה נוספת על הפרשה
פרקליטו לשעבר של טראמפ הגיע להסדר טיעון: שילמתי לנשים בהוראתו
טראמפ: אם ידיחו אותי - השווקים בעולם יתמוטטו

יועצו לשעבר של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, מייקל כהן, עוזב את בית המשפט הפדראלי בניו יורק 22 באוגוסט 2018. רויטרס
הושפע מהשיחה של אביו. כהן בצאתו מבית המשפט, שלישי/רויטרס

טראמפ אמר ב-15 ביוני כי כהן כבר לא משמש עורך דינו וכי הם לא דיברו "זה זמן רב". עם התפוצצות הפרשה בתחילת השנה, הכחיש הנשיא כי היו תשלומים כאלו. ב-20 ביוני פרש כהן מתפקידו כסגן הגזבר של הוועדה הרפובליקנית הלאומית והביע לראשונה ביקורת נגד טראמפ.

"כבן של ניצול שואה, התמונות והקולות של הפרדת המשפחות קורעות לב", כתב כהן בחשבון הטוויטר שלו על הפרדת משפחות המהגרים בגבול מקסיקו, שגרמה לסערה גדולה בארצות הברית. לפי הדיווח, היה זה בהשפעת אביו, אך מאז נמחק אותו ציוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully