וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר וואלה! NEWS: רוב מצביעי הליכוד מתנגדים להסכם ההסדרה עם חמאס

41% מקרב מצביעי מפלגת השלטון השיבו כי הם מתנגדים להסכם עם ארגון הטרור השולט ברצועת עזה. אולם, אם היו מתקיימות הבחירות היום המפלגה לא הייתה מאבדת מנדטים, ומי מנצח בקרב בין בנט לליברמן?

עריכת וידאו: ניר חן

רוב מקרב מצביעי הליכוד מתנגדים להסכם ההסדרה שהושג עם חמאס אך לעמדתם אין השפעה על הישגי המפלגה בבחירות, אם אלה יערכו היום - כך עולה מסקר וואלה! NEWS שערך מכון המחקר "פאנלס פוליטיקס" בראשות מנחם לזר. מהנתונים עולה כי 41% ממי שהזדהו כמצביעי הליכוד מתנגדים להסכם - לעומת 28% התומכים בו. בקרב כלל המשיבים נרשם שיעור דומה: 40% מתנגדים ו-27% תומכים.

הסקר המקוון בוצע באמצעות פאנל משיבים של חברת Panel4All בהשתתפות 597 אנשים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינה. הסקר נערך בתחילת השבוע (19-20 באוגוסט) וטעות הדגימה המרבית בנתונים היא 4.4%. השאלה המרכזית שהוצגה לנשאלים הייתה "האם אתה תומך או מתנגד להסכם ההסדרה שהושג בין ישראל לחמאס בתיווך מצרים?".

המשיבים נשאלו גם על עמדתם כלפי הוויכוח שהתעורר בעקבות הסכם ההסדרה בין השרים נפתלי בנט ואביגדור ליברמן. נוסח השאלה היה "מכל מה ששמעת ואתה יודע, במי אתה תומך בוויכוח זה, בליברמן או בבנט?". בקרב כלל המשיבים 35% תמכו בבנט, לעומת 24% שצידדו בליברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully