וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היו לה סיבות לעשות את זה": האם המזריקה נאשמת בהתעללות

כתב אישום הוגש נגד האם בת ה-30 שהתעללה בבנה התינוק והזריקה לו אינסולין כדי ליצור מצג שווא של סוכרת ולזכות בקצבה מביטוח לאומי. בימים אלו הילדים נמצאים עם האב שמסתייע בסבתא. פרקליטה של האם ציין כי "שנת הלימודים התחילה והילדים לומדים בבתי הספר והכל בסדר"

צילום: רוני כנפו ותאגיד השידור, עריכה: אביעד בללי

כתב אישום הוגש אתמול (ראשון) נגד האם בת ה-30 שהתעללה בבנה התינוק והזריקה לו אינסולין כדי ליצור מצג שווא של סוכרת ולזכות בקצבה מביטוח לאומי. במהלך חודש יולי נעצרו האם והאב בחשד להתעללות בבנם הצעיר.

בזמן המעצר של השניים שהו עשרת ילדיהם עם משפחת אומנה בביתם, ולאחרונה הם נמצאים תחת השגחתו של האב שמקבל סיוע מהסבתא. עו"ד משה נתן רוזנבלט, המייצג את האם, אמר כי "שנת הלימודים התחילה והילדים לומדים בבתי הספר והכל בסדר. התינוק עדיין במסגרת רפואית".

עוד בוואלה! NEWS:

הורים התעללו בעשרת ילדיהם תוך שהם מביימים תסמינים ע"מ לקבל קצבאות. מערכת וואלה! NEWS
"היו לה סיבות לעשות את זה". האם הנאשמת בבית המשפט, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS

רוזנבלט מסר כי "היו לה סיבות לעשות את זה. אנחנו לא יכולים לחשוף את כל כתב ההגנה. אנחנו עוד לומדים את החומר, מדובר בחומר רב וכשיגיע המועד נגיב להאשמות". הוא הוסיף כי "ברור כבר עכשיו שההאשמות עברו 'דיאטה' ו-85 מהן התגלו כעורבא פרח". לגבי כתב האישום ציין רוזנבלט כי "ההר הוליד עכבר. אנחנו הצלחנו לשכנע את הפרקליטות לוותר על אישום לגבי חמישה ילדים. מקווים שגם לגבי הילד הזה נצליח לשכנע את בית המשפט שנפלה כאן טעות טרגית ולא נעשה דבר".

עוד באותו נושא

אישום נגד האם מירושלים שהתעללה בבנה: "הזריקה לו אינסולין חמש פעמים"

לכתבה המלאה

הזריקה לתינוק אינסולין חמש פעמים במהלך אשפוזו

לפי כתב האישום, האם הזריקה לתינוק אינסולין שלא לצורך חמש פעמים בעת אשפוזו. התינוק אושפז בבית החולים שערי צדק שבירושלים בחודש מאי האחרון לאחר שדווח כי הוא סובל מפרכוסים ואף עבר ניתוח באותה העת. בין ה-28 במאי ל-12 ביוני, התינוק אושפז בבית חולים שיקומי, ויומיים לאחר שחרורו פנתה האם לרופאת המשפחה ושיקרה לה כי בזמן ששהה בבית החולים צנחו רמות הסוכר בדמו שהגיעו לרמה של תת-סוכר. במצב שכזה קיימת סכנה מידית לנזק מוחי.

בהמשך כתב האישום נכתב כי הרופאה הורתה לנאשמת לבדוק את רמות הסוכר בדם התינוק ולהגיע עמו למיון במידה שהמצב יחזור על עצמו. למחרת, הגיעה הנאשמת עם התינוק לבית החולים שערי צדק כשהוא סובל מתת-סוכר. הוא אושפז בבית החולים, ולפי כתב האישום, במהלך האשפוז הזריקה האם אינסולין לתינוק חמש פעמים באמצעות מזרק שהביאה עמה. באופן זה גרמה האם לצניחת רמות הסוכר בדמו של התינוק, שבעקבותיה חובר למכשיר אינפוזיה. לא די בכך, הנאשמת הצליחה לחבל במכשיר האינפוזיה בכך שלחצה על כפתור הכיבוי, ולאחר מכן חוררה את צינור העירוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully