וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נכנס לים כדי להציל אישה בחוף באשדוד - וטבע למוות

19.8.2018 / 19:40

בן 28 שהבחין באישה קוראת לעזרה נכנס למים יחד עם חברו כדי לחלצה, אלא שאז נסחף ונזקק לסיוע. מציל ועוברי אורח משו אותו מהמים במצב אנוש, ובבית החולים נקבע מותו. האישה וחברו חולצו כשמצבם קל

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

צעיר בן 28 מת היום (ראשון) לאחר שטבע מול חוף לא מוכרז סמוך לחוף המצודה באשדוד. האיש נכנס למים יחד עם אדם נוסף כדי להציל גבר ואישה שטבעו אף הם, אולם בשלב מסוים נזקק אף הוא לחילוץ והוא נמשה מהמים במצב אנוש.

מבדיקת המשטרה עולה כי הצעיר, תושב העיר, שיחק מטקות בחוף הים יחד עם חברו. בשלב מסוים הבחין כי צעירה שנכנסה למים מסמנת לעברם כי היא במצוקה. השניים נכנסו ללא שהות לים על מנת להצילה. הצעירה וחברו של הצעיר שטבע הצליחו לחלץ את עצמם אל החוף. אופנוע ים של מצילי החוף יצא בדרכו להציל את הצעיר השלישי, אך זה טבע למוות.

עוד בוואלה! NEWS:
"היא לא ידעה לאן היא הולכת": טוהר מתה במסיבה - ומשפחתה זועמת
"יעל סויסה", "קלי" ו"קים": הכינויים של המאמן החשוד מהרצליה

שלושה טובעים שחולצו מהים, אשדוד, 19 באוגוסט 2018. מד"א, מערכת וואלה! NEWS
אשדוד, היום/מערכת וואלה! NEWS, מד"א

מציל שהיה במקום ועוברי רוח נוספים שחילצו את האיש מהמים החלו בניסיונות לייצב את מצבו. צוות מד"א שהוזעק לחוף החל בפעולות החייאה בגבר ופינה אותו לבית החולים אסותא בעיר. בחדר המיון המשיכו המאמצים לייצב את מצבו של הטובע, אולם לבסוף נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בני הזוג שבעקבותיהם נכנס הטובע למים, חולצו אף הם במצב קל, ואחד מהם פונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי נוסף.

"כשהגעתי לחוף הלא מוכרז ראיתי במרחק של כמה עשרות מטרים ממני גבר כבן 30 שוכב סמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה והמציל מהחוף הסמוך מבצע בו פעולות החייאה בסיסיות", סיפר חובש מד"א ליאור ביטון שהגיע לזירה לטפל בטובעים. "סיפרו לי שהגבר איבד את הכרתו במים בזמן שניסה לסייע לצעירה שטבעה. יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים והוא פונה במצב אנוש תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית החולים. הצעירה שלה ניסה לסייע הוצאה מהמים כשהיא בהכרה מלאה ומצבה יציב ולא נזקקה לפינוי לבית החולים".

לפני שלושה ימים טבעו למוות צעיר בן 24 וגבר כבן 50 בשני אירועים שונים בחוף מעיין דור ובחוף השרון. הצעיר, תושב אור עקיבא, טבע בחוף מעיין צבי שסמוך לזכרון יעקב, בתחומי המועצה האזורית חוף הכרמל. הוא ככל הנראה טבע לאחר שתיית אלכוהול במהלך מסיבת חוף שנערכה במקום. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה שבסופן קבע את מותו. תקרית נפרדת בחוף השרון, פונה הגבר בן ה-50 לבית החולים מאיר שבכפר סבא תוך כדי פעולות החייאה, אך בהמשך נקבע מותו.

(עדכון ראשון 18:50)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלושה טובעים שחולצו מהים, אשדוד, 19 באוגוסט 2018. מד"א, מערכת וואלה! NEWS
החוף בו התרחשה הטביעה באשדוד, היום/מערכת וואלה! NEWS, מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully