וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בחדרה: גופת גבר בן 60 נמצאה בדירה בה התגורר

17.8.2018 / 11:07

האירוע התרחש בשעות הלילה המאוחרות, אז הוזעק צוות מד"א לדירה. הפרמדיקים החלו בפעולות להחייאת האיש, אולם בסופן נאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת האירוע וצו איסור פרסום הוטל על פרטיה

גבר כבן 60 נמצא ללא רוח חיים בביתו בחדרה, המשטרה פתחה בחקירה בחשד לפלילים. מערכת וואלה!
זירת האירוע בחדרה, היום/מערכת וואלה!

גופת גבר כבן 60 נמצאה הבוקר (שישי) בדירתו ברחוב לבוצ'קין שבחדרה. במשטרה חושדים כי הגבר נרצח על רקע פלילי, וצו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

האירוע התרחש סמוך ל-02:00 בלילה, אז הוזעק צוות מד"א לדירתו של האיש. כשהבחינו במצבו, החלו הפרמדיקים לבצע בו פעולות החייאה, אולם בסופן נאלצו לקבוע את מותו. גופתו של הגבר הועברה לנתיחה במכון הפתולוגי באבו-כביר.

חובש רפואת חירום במד"א אמג'ד גנאים סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוח משטרתי שביצע בהדרכה טלפונית של מוקד 101 של מד"א פעולות החייאה בסיסיות בגבר כבן 60 שנמצא שכוב בדירה. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות ומכות חשמל אבל לצערנו כעבור למעלה משעה של פעולות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד בוואלה! NEWS:
גבר כבן 70 נפל למערה במהלך סנפלינג סמוך לקרני שומרון - ומת
מבחן השקט - והשאיפות של סינוואר | מאחורי הקלעים של ההסדרה
אישה נדרסה למוות סמוך לחוות גלעד שבשומרון; הנהג הסגיר עצמו

גבר כבן 60 נמצא ללא רוח חיים בביתו בחדרה, המשטרה פתחה בחקירה בחשד לפלילים. מערכת וואלה!
צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה. חדרה, היום/מערכת וואלה!

לפני כחמישה ימים נורתה למוות אישה בת 36 נורתה מחוץ לביתה שליד כביש 25 בין באר שבע לדימונה. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום קבעו את מותה בזירה. כוחות משטרה הגיעו אף הם לזירת הרצח ופתחו בחקירה.

שלושה חודשים מוקדם יותר נורתה למוות סמר חטיב, אם לשלושה בת 32 מיפו, ביריות בעת שישבה ברכבה בכביש 4313 סמוך למחלף עין הקורא ליד ראשון לציון. באירוע נפצעה חברתה של חטיב, בת 23, ומצבה הוגדר קשה אך יציב. במשטרה העריכו כי הצעירה השנייה נקלעה במקרה לזירת הירי וכי אינה קשורה לניסיון החיסול הקודם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully