וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בצ'ילה: 4 מטוסים נאלצו לנחות בשל איומים על הטמנת פצצה

17.8.2018 / 5:20

בשל האיומים נמנעה גם המראתו של מטוס נוסף. המטוסים נסרקו על ידי חבלנים, אשר בדקו את הנוסעים, המטען ואת חלקי המטוס, אך עד כה לא נמצא באף אחד מהם כל חפץ חשוד. העיר סנטיאגו בצ'ילה הייתה היעד או המוצא של ארבעה מתוך חמשת המטוסים

ארבעה מטוסים נאלצו לבצע נחיתת חירום בצ'ילה ובפרו בעקבות איומים על כך שהוטמנו בהם פצצות - כך מסרה הלילה (שישי) רשות התעופה האזרחית הצ'יליאנית. שניים מהמטוסים היו של חברת התעופה LATAM ושניים נוספים של חברת סקיי - אשר דיווחה כי בוטלה המראתו של מטוס נוסף בעקבות האיומים. המטוסים נסרקו על ידי חבלנים, אשר בדקו את הנוסעים, המטען ואת חלקי המטוס, אך לפחות בשלושה מבין המטוסים לא נמצא כל חפץ החשוד כפצצה.

עוד בוואלה! NEWS:
אישה נדרסה למוות סמוך לחוות גלעד שבשומרון; הנהג הסגיר עצמו
גורם אמריקני: טראמפ ופוטין הסכימו בפגישתם כי על איראן לצאת מסוריה
מספר החולים הוכפל: 32 איש אובחנו עם עכברת; זיהום בשני נחלים

חבלנים וכלבי גישוש בשדה התעופה בעיר קלאו בפרו, בעקבות איום הפצצה על מטוס חברת LATAM. רויטרס
צוותי חירום וכלבי גישוש בשדה התעופה בעיר קלאו בפרו, שם נחת אחוד המטוסים/רויטרס

העיר סנטיאגו בצ'ילה הייתה היעד או המוצא של ארבעה מתוך חמשת המטוסים. אחד מהמטוסים של חברת LATAM היה בדרכו משדה התעופה בעיר קלאו שבפרו, הסמוך לבירה לימה, אל סנטיאגו כאשר האיומים אודותיו הגיעו אל רשויות הביטחון בצ'ילה, והמטוס אולץ לנחות בעיר פיסקו שבדרום מערב פרו, לשם הוזעקו צוותי חבלנים ומשטרה. "המצב כרגע נמצא תחת שליטה", נכתב בהודעת החברה.

מטוס נוסף המריא מסנטיאגו לעבר העיר אנטופגסטה שבצפון צ'ילה, לפני שאולץ לשוב לסנטיאגו, ואילו מטוס אחר שהמריא מניו זילנד ביצע נחיתת חירום בסנטיאגו - היעד אליו אמור היה להגיע.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'ילה
  • פרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully