וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה חוקרים ניסיון התנקשות בחייו של איש עסקים בראשל"צ

16.8.2018 / 8:17

מטען חבלה רב עוצמה הוצמד למכוניתו של איש עסקים מתחום המזון, בעת שחנתה בכניסה לבית מגוריו בראשון לציון. חבלני משטרה נטרלו את המטען והתקרית הסתיימה ללא נפגעים

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז המרכז במשטרה חוקרים מי עומד מאחורי ניסיון ההתנקשות שלשום (שלישי) באיש עסקים מתחום המזון בראשון לציון. אחד מכיווני החקירה של המשטרה הוא בדיקת קשר בין הנחת מטען החבלה לבין אירוע דומה שהתרחש לפני כחצי שנה, אז הוצמד מטען נפץ לדלת בבניין מגורים בעיר שבדרך נס לא הופעל. עד היום טרם גילו במשטרה את נסיבות האירוע.

סמוך לשעה 20:00 הבחינו בני משפחתו של איש העסקים בחפץ שהוצמד לתחתית מכוניתו בעת שחנתה בכניסה לבית מגוריו בראשון לציון. חבלני משטרה שהגיעו למקום הורו לתושבים להסתגר בבתים בשעה שנטרלו את מטען החבלה שהונח תחת כלי הרכב. התקרית התרחשה בזמן שבני נוער וילדים בחופשה הסתובבו בין חצרות הבתים.

עוד בוואלה! NEWS:
היועמ"ש נגד הרבנות הראשית: מאיים לבטל את מונופול הכשרות
נערה בת 14 שרכבה על אופניים נהרגה מפגיעת כלי רכב בחיפה
העכברת מתפשטת: משרד הבריאות מזהיר מרחצה בפארק הירדן

מטען חבלה אותר בדירה בראשון לציון, פברואר 2017. ניב אהרונסון
נטרול מטען החבלה בראשל"צ לפני כחצי שנה/ניב אהרונסון

היעד לניסיון ההתנקשות עובד בעסק משפחתי בתחום המזון ואינו מוכר למשטרה, שם מסרבים לחשוף את זהותו. מדובר בתושב תל אביב, אשר שכר לאחרונה את הבית הפרטי בראשון לציון אליו הגיעו המתנקשים. אתמול נדרש איש העסקים לתת עדות ארוכה בפני חוקרי היחידה המרכזית של מחוז המרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully