וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנסיך שלנו": הובא למנוחות הפעוט ערן ורדי שטבע בבריכה ביגור

15.8.2018 / 2:04

מאות ליוו את הילד בן ה-3 בהלוויה שהתקיימה בבית העלמין בקיבוץ, בו טמון גם סבו של ורדי, אשר על שמו הוא נקרא. "כל כך הרבה דברים רציתי לעשות איתך ובשבילך. תודה על כל מה שנתת לנו", ספד אביו. סבתו נפרדה ממנו בדמעות: "בדמיוני סבא ערן יקבל אותך באהבה וישמור עליך"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

מאות בני אדם השתתפו אמש (שלישי) בהלוויתו של ערן ורדי בבית העלמין ביגור, הפעוט בן ה-3 שטבע ביום רביעי האחרון בבריכת הקיבוץ. מותו של ורדי, נצר למשפחה ותיקה ביגור שחגג יום הולדת בגן הילדים רק לפני שבוע, היכה את הקיבוץ בעצב רב. "הלב כואב ועצב כה עמוק ואין מנחם", ספדו לפעוט, "נקטף באחת ממשפחתו ילד חייכן, זהוב תלתלים, כולו תום, סקרנות אין קץ, מלא אנרגיות, רוצה לגעת ולדעת, מחבק ומנסה וטועם כל דבר. עיניו פתוחות וגלויות לעולם, לסביבה ולכל אוהביו".

עוד בוואלה! NEWS:
התפרצות העכברת בצפון: הנחלים סגורים - המטיילים בורחים
כך ניסתה מי עדן להסתיר תוצאות חריגות בבדיקות המים שלה
"חשבנו שזאת מכת ברק": חיפושים אחרי ניצולים בהריסות באיטליה

הלוויית הפעוט ערן ורדי, אשר טבע בבריכה בקיבוץ יגור, בבית העלמין בקיבוץ. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
הטרגדיה היכתה את קיבוץ יגור בעצב גדול/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

"ערן, ערנצ'יק, בן אהוב שלי", נפרד ממנו אביו עמרי, אשר זינק ומשה אותו מן המים ביום רביעי האחרון, "זכיתי לשנים נפלאות ומאושרות איתך. אתה הנסיך שלנו, ילד יפה מלא אושר. קצת שובב אבל כזה שיודע להחזיר אהבה ולחבק. ככל שגדלת ולמדת לעשות דברים התחברתי אליך יותר והיית חלק ממני. התרגשתי איתך, רצתי איתך וצחקתי איתך. דאגתי לך ושמחתי איתך ובגללך. לפעמים, תוך כדי משחק, גרמת לי לרגע קטן להרגיש כמוך: ישר, אמיתי, שמח, מחוסר דאגות ומאמין שהכל יהיה בסדר. כמה עוצמה יש לרגע כזה. כל כך הרבה דברים רציתי לעשות איתך ובשבילך. דברים קטנים ודברים גדולים. תודה לך ילד שלי על כל מה שנתת לנו". הוא ציטט בהספד את "Beautiful Boy", שכתב ג'ון לנון לבנו שון: "החיים זה מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות, "ילד יפה, יפה, יפה, יפה".

גם סבתו של הילד, נעמי, ספדה לו בעיניים דומעות: "שוב מילות פרידה לערן שלי. שני 'ערנים' שכל כך אהבתי". ערן ורדי הפעוט נקרא על שם סבו, רס"ן ערן ורדי ז"ל, שנפל בעת מילוי תפקידו בפברואר 1977, יום לפני יום הולדתו ה-34. הסב טמון אף הוא בבית העלמין בקיבוץ. "באת אלינו לשלוש שנים, מתנה נפלאה כל כך. היה בך כל מה שאפשר לבקש. חכמה, יופי, חברות יפה עם החברים מקבוצת הילדים המדהימה שהשתייכת אליה". היא הוסיפה כי "קשה לחשוב שנגמר כל הטוב הזה ואף פעם זה לא יקרה שוב. לא נדבר יותר. לא נתחבק. לא אכסה את גופך הקטן בנשיקות אוהבות. אני נפרדת ממך ערני שלי, ובדמיוני סבא ערן יקבל אותך באהבה ויזכה לראות אותך ולשמור עליך. תהיה בידיים אוהבות מחבקות". לאחר הקדיש, הושמע בהלוויה גם השיר "Tears in Heaven" של אריק קלפטון, שכתב אותו לאחר ששכל את בנו קונור בן ה-4.

ערן ורדי ז"ל בן השלוש שטבע למוות בקיבוץ הלל לויתן. באדיבות המשפחה
"נקטף באחת ממשפחתו ילד חייכן, זהוב תלתלים, כולו תום, סקרנות אין קץ"/באדיבות המשפחה

ורדי טבע כאמור בבריכה בקיבוץ, ולאחר מאמצי החייאה נקבע מותו בבית החולים רמב"ם בחיפה. הבריכה נסגרה בצו המשטרה, ומנהל הבריכה והמצילה עוכבו לחקירה. מתחילת 2018 טבעו למוות 32 ילדים ב-62 אירועי טביעות ילדים. הנתונים כוללים את הרוגי אסון צפית. מפילוח מקרי המוות עולה כי מרביתם טובעים ממש "מתחת לאפם" של הוריהם. לפי נתוני ארגון "בטרם" מדובר בעלייה של יותר מ-100% בהשוואה למקרי הטביעות בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully