וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: אם השקט בעזה יישמר - מעבר כרם שלום ייפתח מחר

שר הביטחון נימק את ההחלטה בשקט היחסי באזור הגבול מתחילת השבוע, וברצון לאותת להנהגה ברצועה ששמירת השקט היא אינטרס של תושבי עזה. הקבינט יתכנס מחר לדיון רביעי תוך שבועיים בנוגע למאמצים להסדרת רגיעה בגבול הרצועה

צילום: משרד הביטחון, עריכה: תומר לוי

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר היום (ראשון) כי אם השקט היחסי השורר בגבול רצועת עזה מאז תחילת השבוע יישמר, מעבר כרם שלום ייפתח מחדש מחר, ומרחב הדיג יורחב בחזרה למרחק של תשעה מיילים מקו החוף. ההחלטה התקבלה בתום הערכת מצב עם הרמטכ"ל, ראש המל"ל, נציג השב"כ, מתאם פעולות הממשלה בשטחים ובכירים נוספים.

בסיכום הדיון, ליברמן הוסיף כי כי פתיחת מעבר כרם שלום, לאחר שלושה ימים של שקט, נועדה לאותת לאוכלוסיה בעזה כי שמירת השקט היא בראש ובראשונה אינטרס של תושבי עזה.

ביקור שר הביטחון ליברמן בסוללת הפטריוט בצפת, 2 באוגוסט 2018. חיים שפיר, מערכת וואלה! NEWS
אם השקט יישמר, המעבר ייפתח. ליברמן/מערכת וואלה! NEWS, חיים שפיר

בינתיים המגעים להסדרת רגיעה בגבול הרצועה נמשכים. הקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס מחר בפעם הרביעית תוך שבועיים כדי לדון בנושא. לאחר ישיבת הקבינט יתקיים טקס חילופי המזכיר הצבאי של ראש הממשלה ואלוף-משנה אבי בלוט יחליף רשמית את אליעזר טולדנו שעובר לפקד על אוגדת עזה.

אתמול סייר ליברמן יחד עם הרמכ"ל וגורמים נוספים באוגדת עזה וקיים הערכת מצב נוספת. "אני רוצה להביע הערכה למפקדים ולחיילים הנחושים וחדורי רוח הקרב, שעושים עבודת קודש למען ביטחונם של אזרחי ישראל", אמר שליברמן.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
מעבר כרם שלום 10 ביולי 2018. שי מכלוף
מעבר כרם שלום/שי מכלוף

"מאז תחילת אירועי 'צעדת השיבה' חמאס ספג 168 הרוגים, 4,348 פצועים ועשרות תשתיות טרור שהושמדו", הוסיף השר. "שאלה של סבב הלחימה הבא, היא לא 'האם' אלא 'מתי'. אני בטוח שאנחנו נעשה את מה שצריך ואיך שצריך. אנחנו מנהלים מדיניות ביטחון אחראית ועוצמתית. מדיניות ביטחון אחראית אינה מענה, לא לטוקבקיסטים, לא לכותרות בעיתונים ולא לדעת הקהל. אנחנו ערוכים ויודעים מה לעשות ואיך לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully