וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטית נעצרה עם בתה בת ה-4 בדובאי - כי שתתה יין בטיסה

אלי הולמן ובתה ביבי יצאו לטיול משפחתי, אך שתיית כוס האלכוהול עלה להן במעצר שבמהלכו לא קיבלו גישה לשירותים או מזון ושתייה. הרשויות במדינה המוסלמית החליטו לשחררה והביעו התנצלות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאושרת לשוב לאנגליה. אלי הולמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אזרחית בריטית ובתה בת הארבע נעצרו בדובאי אחרי ששתו כוס יין בטיסה מלונדון. בסוף השבוע דווח בכלי תקשורת בבריטניה כי הן שוחררו ואמורות לשוב היום (ראשון) לממלכה. אלי הולמן, רופאת שיניים ילידת שבדיה, עמדה בפני שנת מאסר על כך ששתתה כוס יין בטיסה, שיצאה ב-13 ביולי אל דובאי שבאיחוד האמירויות הערביות לחופשה.

"אני נרגשת לשוב לאנגליה אחרי שהסיוט הזה נגמר", צוטטה הולמן ב"גרדיאן" הבריטי. עם זאת, היא סיפרה כי המעצר עלה לה עשרות אלפי ליש"ט וכי היא השתמשה בכל החסכונות שלה כדי לממן את ההגנה המשפטית שלה. לדבריה, "הם התנצלו בשם גורם ברשויות ההגירה ונאמר לי ששוחררתי בהוראתו של שייח מוחמד וכי אני מוזמנת לשוב לדובאי. הם עזרו לי לארגן את הטיסות מחוץ למדינה".

לפי ארגון זכויות האדם "עצורים בדובאי", שסייע להולמן בת ה-44, הרשויות בנסיכות החליטו שלא להמשיך בהליך המשפטי נגדה. לפי הארגון, רופאת השיניים ובתה הצעירה ביבי לא קיבלו בתחילה גישה לשירותים, למים או למזון בזמן שהוחזקו בתא מעצר במשך שלושה ימים.

הארגון אומר כי החוקים המבלבלים באיחוד האמירויות, שחברת התעופה שלה מגישה אלכוהול על אף שאסור לשתות בשטח המדינה, גורמים לתקריות רבות עם תיירים שאינם מודעים לכך.

(עדכון ראשון 13:38)

עוד ידיעות מהעולם
עיטור האגוז: המשטרה בגרמניה חילצה אדם שנרדף על ידי גור סנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully