וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים של מלניה קיבלו אזרחות - דרך תכנית שטראמפ קרא לבטל

ויקטור ואמליה קנבס, אזרחי סלובניה, חיו בשנים האחרונות עם הגברת הראשונה שסידרה להם גרין קארד. הם קיבלו לבסוף את האזרחות הנכספת, על בסיס קשרם המשפחתי - שיטה שאותה מרבה הנשיא וחתנם לתקוף

צילום: רויטרס

הוריה של הגברת הראשונה של ארצות הברית קיבלו אזרחות אמריקנית בטקס פרטי בניו יורק שהתקיים ביום חמישי - כך אמר עורך דינם של ויקטור ואמליה קנבס, הוריה של מלניה טראמפ, ילידי סלובניה. לדבריו, הם התגוררו בארצות הברית על בסיס אשרות גרין קארד שקיבלו בחסות בתם.

זאת על אף שחתנם, הנשיא, מרבה לתקוף את מערכת ההגירה של ארצות הברית וקרא לא פעם לעבור לשיטת קליטה שתתבסס על כישורים ולא על קשרי משפחה.

מלניה עצמה קיבלה אזרחות אמריקנית ב-2006, אחרי שנכנסה לארצות הברית ב-2001 על בסיס אשרת "איינשטיין" שמשמשת אנשים בעלי "יכולות יוצאות דופן". היא הייתה אז דוגמנית. לפי חוקי ההגירה האמריקניים, על הוריה היה להחזיק בגרין קארד במשך חמש שנים לפחות פני שיכלו להגיש בקשה לאזרחות.

לקריאה נוספת בנושא
מלניה טראמפ ביקרה שוב במתקן מהגרים: "מאמינה בחוקי הגירה נוקשים"

הוריה של מלניה טראמפ יורדים ממטוס האייר פורס 1 בפלורידה, מרץ 2017. רויטרס
הוריה של מלניה, בשנה שעברה/רויטרס

על פי האתר של שירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית, משך זמן ממוצע של טיפול בהליך ההתאזרחות בניו יורק אורך בין 11 ל-21 חודשים, והוא תלוי במספר-רב של דרישות. עורך דינם של הוריה של מלניה, שנכח בטקס, אמר לכתבים כי השניים עמדו בתנאי חמש שנות המגורים, אולם לא פירט מעבר לכך.

הוא כינה את הליך ההגירה על בסיס קשרי משפחה "סלע היסוד של הליך ההגירה שלנו" ואמר כי הוא "מניח" שהם קיבלו אזרחות דרך התכנית הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully