וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלניה טראמפ ביקרה שוב במתקן מהגרים: "מאמינה בחוקי הגירה נוקשים"

הגברת הראשונה של ארה"ב ממשיכה להיות מעורבת במשבר ההגירה במדינה, והפעם הגיעה למתקן במדינת אריזונה שבו שוהות משפחות שהופרדו בגבול מקסיקו. "זה נושא מורכב, היא רוצה לדאוג שהילדים מטופלים כראוי"

צילום: רויטרס

הגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ הגיעה היום (חמישי) לביקור במתקן למהגרים בטוסון שבמדינת אריזונה, כשעתיים צפונית לגבול עם מקסיקו. זאת, על רקע משבר ההגירה במדינה בשבועות האחרונים, שבהם התגלתה מדיניות הממשל שכללה הפרדת ילדי מהגרים מהוריהם.

מנהלת התקשורת של הגברת הראשונה, סטפני גרישם, מסרה כי היא הגיעה למקום במטרה "ללמד את עצמה" בנושאי הגירה באמצעות הכוחות האמריקניים במקום, ו"להודות להם על עבודתם שלעתים מסכנת אותם". אחרי ששוחחה עם עובדי רשות ההגירה במתקן יצאה טראמפ לסיור במתקן, שבו שוהות משפחות שהופרדו. "היא מכירה בכך שזהו נושא מורכב", אמרה גרישם. "היא בהחלט מאמינה בחוקי הגירה נוקשים, אבל היא רוצה לדאוג שהילדים מטופלים כראוי".

הגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ בביקור במתקן למהגרים באריזונה, 28 ביוני 2018. רויטרס
"באה ללמוד". מלניה טראמפ במתקן באריזונה, היום/רויטרס

ביקורה הקודם של רעיית הנשיא במתקן מהגרים בטקסס בשבוע שעבר עורר זעם רב, לאחר שהגברת הראשונה בחרה ללבוש ג'קט כשעליו המילים "ממש לא אכפת לי, ולך?" בירידה ובעלייה למטוס שעמו הגיעה למקום.

אתמול הורה בית המשפט לרשויות במדינה לאחד את ילדי המהגרים עם הוריהם בתוך 30 יום. זאת בעקבות עתירה נגד מדיניות "אפס הסובלנות" של הנשיא דונלד טראמפ, במקביל לעתירות שהגישו 17 מדינות דמוקרטיות ברחבי ארצות הברית בנושא.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ בביקור במתקן למהגרים באריזונה, 28 ביוני 2018. רויטרס
טראמפ נוחתת באריזונה, היום/רויטרס

יותר מ-2,300 ילדים הופרדו מהוריהם בגבול מאז תחילת מאי, עם תחילת יישום המדיניות השנויה במחלוקת, שבמסגרתה הרשויות מעמידות לדין פלילי כל מי שחצה את הגבול באופן לא חוקי.

הצו הוצא על ידי שופט פדרלי בסן דייגו, בעקבות עתירה של האיגוד האמריקני לחירויות אזרחיות בשמה של אם שהופרדה מבתה בת השש אחרי שהגיעה לארצות הברית בשנה שעברה. במסמכי העתירה נכללו עדויות רבות של הורים שלא הצליחו לאתר או לתקשר עם ילדיהם אחרי שהופרדו על ידי משמר הגבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully