וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: לא תאמינו איך הגיב הבחור כשקיבל "לא" מבחורה שהתחיל איתה

15.8.2018 / 11:04

צעירה מנשוויל סירבה לתת את מספר הטלפון שלה לבחור שהתחיל איתה בתחנת דלק. אחרי שסירבה שלוש פעמים, הוא תקף אותה וכמעט השאיר אותה עיוורת בעין אחת

צילום מסך

יש אנשים שלא מסוגלים לקבל "לא" כתשובה. ביילי סנטרל, תושבת נאשוויל, טנסי, ישבה במכוניתה מחוץ לתחנת דלק, כשאדם זר לגמרי פנה אליה וביקש ממנה את מספר הטלפון שלה. היא אמרה לו "לא" - שלוש פעמים. בפעם השלישית, היא טענה בפניו שהיא לסבית ושאינה מעוניינת. "אחרי שסירבתי בפעם הראשונה הוא היה קצת עצבני, בפעם השנייה שוב סירבתי ובשלישית אמרתי שאני לסבית ולכן אני פשוט לא מעוניינת", שיחזרה את הסיפור בפני WTVF-TV, "בפעם השלישית הוא ממש התעצבן והתחיל להתנהג בצורה מאוד אגרסיבית".

במקרה שתועד במצלמות האבטחה במקום נראה הבחור ממשיך להציק למסכנה ומסרב להרפות. כשהבין שסיכוייו אבדו, הוא קפץ על הרכב שלה וריסק את השמשה הקדמית. היא מיד עשתה רוורס בניסיון להפיל אותו מהרכב. במקום לברוח מזירת הפשע, בצעד מעט מוזר, היא יצאה מהרכב שלה והביטה אל עבר התוקף, "הדבר היחיד שחשבתי עליו כל הזמן הזה הוא שאולי יש לו נשק, אולי יש לו סכין או אקדח".

כשסנטרל יצאה מהרכב, פצועה בעין אחת משברי הזכוכית של השמשה, התוקף אחז בה וניסה לגרור אותה עמו, "ניסיתי בכל דרך להשתחרר מהידיים שלו". אחרי מאבק קצר, היא הצליחה להשתחרר ומיהרה להזמין למקום משטרה. עד שאלה הגיעו, התוקף נמלט וסנטרל חזרה לבית הוריה בהנדרסונוויל, שם העדיפה להעביר את הלילה.

אשה מותקפת לאחר שענתה בסירוב לגבר שהתחיל איתה. צילום מסך
הותקפה לאחר שסירבה לתת את מספר הטלפון שלה לבחור שהתחיל איתה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כך הגיב האבא שתפס עבריין מין מציץ מתחת לחצאית של בתו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully