וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגוף שלי עשה את זה": רוצח סדרתי פיתה נשים בטינדר ורצח אותן

6.8.2018 / 9:06

דנואל דרייטון, הכיר נשים באפליקציית ההיכרויות ופיתה אותן. הוא נעצר אחרי שרצח באכזריות מצמררת את סמנתה סטיוארט בדירתה שבלוס אנג'לס. בחקירתו הוא התרברב ברצח של שש נשים נוספות

CBS Los Angeles

אפליקציית ההיכרויות/סטוצים "טינדר" הפכה כבר מזמן ללהיט, אך מסתבר שהיא יכולה להיות גם קטלנית, בטח שבמקרה של דנואל דרייטון, 27, מקונטיקט, נעצר בלוס אנג'לס ב-24 ביולי אחרי שעל פי החשד חנק למוות את סמנתה סטיוארט בת ה-29 בביתה שבקווינס ב-17 ביולי. על פי החשד דרייטון השתמש בטינדר כדי לפתות לפחות עוד שבע נשים ולרצוח אותן באכזריות.

הרשויות עקבו אחרי דרייטון בלוס אנג'לס, שם הם מצאו בדירתו בחורה קשורה עדיין בחיים, שטענה שהיא נלקחה לשם בניגוד לרצונה, כך על פי דיווח בדיילי ניוז הניו יורקי. מקורבים לחקירה מסרו שבחקירתו דרייטון התוודה לא רק ברצח של סטיוארט, אלא גם התרברב ברצח של שש נשים נוספות. "הגוף שלי עשה את זה, לא הראש שלי", אמר דרייטון בחקירה, "לא רציתי לעשות את זה. הגוף שלי הכריח אותי לעשות את זה".

רוצח סדרתי בטינדר. אתר רשמי
מזעזע. דרייטון והקורבן האחרון שלו סמנתה סטיוארט/אתר רשמי

דרמוט שיי, מפקח ממשטרת ניו יורק משוכנע ש"יהיו יותר קורבנות". הוא הסביר איך דרייטון השתמש באפליקציית ההיכרויות כדי לסמן את הקורבנות הפוטנציאליים שלו. המשטרה טוענת שבין 2011 ל-פברואר 2018, דרייטון נעצר חמש פעמים בביתו שבקונטיקט - בין היתר בחשד לחניקת נשים. הוא כרגע בתקופת מבחן במדינה שלו באשמה של הטרדה מדרגה שנייה. בנוסף, הוא נעצר גם ב-30 ביוני בניו יורק אחרי שחנק את האקסית שלו במהלך ויכוח, אבל שוחרר ללא ערבות כעבור חמישה ימים.

עוד באותו נושא

הפרופילים הגסים ביותר בטינדר: משפטי הפתיחה שישיגו לכן סטוץ

לכתבה המלאה

עוד בנושא

דרייטון.
הבית שבו בוצע הרצח. צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully