וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת הטוורקינג עצבנה את המוסלמים בסרטון שלה רוקדת מחוץ למסגד ברוסיה

11.8.2018 / 0:47

הדוגמנית והבלוגרית הרוסייה מלישבה אנסטסיה פרסמה סרטון שלה רוקדת מחוץ למסגד בקאזאן, רוסיה, והצליח להרגיז אלפי מאמינים שטענו כי מדובר בזלזול בוטה באמונה שלהם. הדוגמנית מסרה בתגובה: "אני מכבדת את כל הדתות, לא רציתי לפגוע באיש, אני פשוט אוהבת לרקוד"

אתר רשמי

אנסטסיה מלישבה - דוגמנית, רקדנית, מאמנת כושר ואושיית רשת עם 1.3 מיליון עוקבים באינסטגרם - מצאה עצמה במרכזה של סערה ויראלית לאחר ששיתפה סרטון שלה עושה טוורקינג מחוץ למסגד ברוסיה - והצליחה להרגיז אלפי מאמינים שטענו כי מדובר בזלזול בוטה בדתם. מלישבה בת ה-22 פרסמה סרטון שלה רוקדת לצד שני גברים מחוץ למסגד קולסריף שבעיר קאזאן, כשבסופו היא מבצעת את ריקוד הטוורקינג הכה מזוהה עמה.

בתמימותה (או שלא), מלישבה בחרה הפעם "רקע" רגיש במיוחד להצטלם עליו והצליחה להסתבך עם האסלאם, הדת הפופולארית ביותר ברפובליקה של טטרסטן. כמה פעילים דתיים הגיבו לסרטון, שגרף בינתיים מעל למיליון צפיות, ואף דיווחו לאיחוד המקומי של המוסלמים כדי שאלה ידאגו להעניש את הרקדנים. משתמש אחד כתב: "מפסידנים שבשביל הייפ ויחסי ציבור מזלזלים בקודש. כל מה שהם רוצים זו תשומת לב. לא אכפת להם בכלל שהם משחירים את המוניטין שלהם". אחר הוסיף: "זו לא הפעם הראשונה שאנשים מזלזלים במקומות קדושים בשביל סרטונים ויראליים. מישהו צריך לשים סוף לתופעה הזאת".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

טוורקינג נועז במגדל אייפל: הסערה סביב כוכבת אקס פקטור

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully