וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגובה המטורפת של האמא שתפסה נערות עושות טוורקינג נועז ברשת

12.7.2018 / 10:13

כאשר האם הספרדית נכנסה לחדר של בנותיה, היא תפסה אותן מבצעות את הריקוד הנועז מול מצלמת הרשת והתמלאה זעם. היא רדפה אחריהן עם נעל להנאת הצופים, שהחמיאו לה בגדול על התגובה

UNLAID

הנוער של ימינו מושפע יותר מאי פעם מתרבות הכוכבים ומנסים לחקות אותם בתקווה לעתיד זוהר תחת אור הזרקורים, מה ששם את ההורים בעמדה בה הם צריכים תמיד להישאר עם האצבע על הדופק. הבגדים שלובשים מפורסמי העולם הופכים בן רגע לנחשקים מאין כמוהם והרשתות החברתיות מולידות טרנדים ותופעות שהיינו שמחים אם הילדים שלנו לא היינו נתקלים בהם. כך הרגישה אמא אחת מספרד, שנכנסה לחדר של בנותיה ומצאה אותן מבצעות ריקוד טוורקינג נועז, בשידור חי מול מצלמת הרשת, וממש לא התכוונה לעבור על זה לסדר היום.

עוד בנושא

כוכבת הריאליטי הנועז הטילה פצצה וחשפה: כל התכנית מבויימת
שתי מורות וחברות טובות אנסו קטינים והשוויצו שהן "סוטות מין"

אמא תופסת את הבת עושה טוורקינג. אתר רשמי
לא תחת קורת ביתה. האמא תופסת את הבנות/אתר רשמי

האם נכנסה לחדר כשהיא נושאת סל כביסה, ומיד כאשר הבחינה במעשי הבנות היא הורידה את אחת מנעלי הבית שלה ומבלי לחשוב פעמיים החלה לרדוף אחריהן מסביב לחדר. הנערות המבוהלות החלו לברוח ממנה ולצווח, וכל האירוע הדי משעשע נצפה על ידי כארבעה מיליון אנשים. רובם ממש לא התקשו להסכים את התגובה של האמא העצבנית.

"מדהים", כתב אחד הגולשים, "היא מלמדת אותן שיש השלכות למעשי זימה". אחד אחר הוסיף: "כל הכבוד לה, הייתי עושה אותו דבר לבת שלי". ואחד נוסף סיכם היטב את האירוע: "לכל אותם צעירים, דעו שזוהי הורות טובה ובטח שלא התעללות". אז ספרו לנו, איך אתם הייתם מגיבים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully