וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביבית, חולמת להיות ח"כית: הצעירה שהפכה לפני מחאת הדרוזים

6.8.2018 / 13:00

סביל חטאר היא בת ה-23 מירכא שנאמה מול עשרות אלפים בכיכר רבין בהפגנה שבה התאחדו דרוזים ויהודים נגד חוק הלאום. "יש דור צעיר, מודע, ומשכיל שיודע מה הוא רוצה", הבטיחה. "עליתי וראיתי ברק בעיניים של עשרות אלפי אנשים שהיו שם, הצלחתי להעביר את המסר נגד החוק"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניב מעוז

סביל חטאר בת ה-23 הדוברת האחרונה מעל במת עצרת המחאה במוצאי שבת בכיכר רבין, נגד חוק הלאום זכתה לתשואות בזכות הנאום שנשאה. היה ברור שהצעירים שהיא מייצגת נחושים יותר בעמדותיהם, נכונים פחות לפשרות מאשר המשלחות של חברי כנסת ונכבדים שנכנסו ויצאו בשערי לשכת ראש הממשלה מאז נחקק החוק המקומם את העדה.

"אדוני", פנתה לראש הממשלה מול הקהל העצום, "אסכם ואגיד, לא ניתן לך להרוס את החלום ואת העתיד. בקשתנו החד משמעית הינה ביטול חוק הלאום ללא פשרה". על המילים "ללא פשרה" היא חזרה פעמיים וזכתה תוך כך לתשואות מעשרות האלפים שנופפו בדגלי ישראל ובדגלי העדה הדרוזית מולה.

למחרת, בשיחה בחצר בית המשפחה בכפר ירכא שבגליל המערבי, היא כבר מהוססת יותר. לא רוצה לפגוע באף אחד. בוחרת לא להתעמת חזיתית. "אנחנו מאוד מכבדים את המבוגרים ואת ההנהגה", היא מקדימה, "אני חושבת שאחרי מה שראינו, אחרי התמיכה שלהם בנו במחאה, אז אפשר להגיד שהם כן מודעים לצרכים של הצעירים וכן נותנים אוזן קשבת.

עוד בוואלה! NEWS:
צרות אצל ה"בייבי" של הרמטכ"ל: השאלות אחרי התאונות בחטיבת הקומנדו
"הכבאים נשרפים": חסימות כבישים בת"א במחאה נגד נציב הכבאות
אינדונזיה: לפחות 91 הרוגים ברעידת אדמה חזקה שהכתה באי תיירותי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully