וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולקה מהקניון בגלל ש"לגברים היה קשה להתעלם מהישבן שלה"

10.8.2018 / 0:10

בת ה-19 יצאה לסיבוב שופינג קצר בקניון כשלפתע ניגשו אליה המאבטחים ודרשו ממנה לעזוב את המקום. כשניסתה להבין מה עשתה רע, אחד המאבטחים אמר לה שהמכנסיים הקצרים שלה מוציאים אותו מריכוז

צילום: עומר מירון, עריכה: שניר דבוש

גבריאל גיבסון בת ה-19 ממובייל, אלבמה, סולקה בשבוע שעבר ממרכז קניות בעיר בטענה שהיא לא לבושה בהתאם - או כפי שתיאר זאת אחד המאבטחים בפניה - "לבושה באופן המסיח את דעתם של הגברים במקום". גיבסון טוענת שהיא יצאה לסיבוב שופינג קצר בחנויות האהובות עליה בקניון כשלפתע ניגשו אליה מאבטחים ואמרו לה שהמכנסיים שהיא לובשת קצרים מדי ובלתי הולמים. היא מספרת שזה היה יום חם מאוד, אז היא נאלצה לוותר על מכנסי הג'ינס הארוכים והחונקים - לטובת מכנסוני ג'ינס קרועים קצרים במיוחד. כשיצאה מהבית הרגישה מאוד מרוצה מעצמה, אולם איבדה את בטחונה כשסולקה בבושת פנים מהמקום רק בגלל שהעזה ללבוש מכנסיים קצרים.

בשיחה עם "מירור אונליין", סיפרה גבריאל: "הרגשתי מושפלת. הביכו וקראו לי בכל שם אפשרי בספר. רק רציתי להנות קצת ולהסתובב בקניון. כשיצאתי מהבית הרגשתי יפה ומאושרת, אבל אחרי שגברים מבוגרים תקפו אותי על מה שלבשתי כשכל מה שרציתי זה לעשות קצת שופינג, אני מרגישה ממש רע. הם לא היו צריכים לסלק אותי החוצה. זה עצוב שגברים מבוגרים לא יכולים לשלוט בעצמם. אני לא רוצה שאף אחד ירגיש כפי שאני הרגשתי באותו רגע".

סולקה מהקניון כי לבשה מכנסיים קצרים מדי. צילום מסך
סולקה מהקניון כי הלבוש שלה מפריע לגברים/צילום מסך
סולקה מהקניון כי לבשה מכנסיים קצרים מדי. צילום מסך
אלה המכנסיים שהרגיזו את המאבטחים/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully