וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב נהריה חשוד שנעל חיילת בביתו וברח עם נשקה; מצוד נרחב בגליל

5.8.2018 / 15:14

החשוד, בעל מסעדה בנהריה, נעל את החיילת בביתו לאחר שככל הנראה היה אמור להסיע אותה לבסיס. מבדיקה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע הוא מצבו האישי. סריקות נרחבות מתבצעות ומחסומים נפרסו בגליל המערבי

אילוסטרציה. שרון בוקוב, שרון בוקוב
אילוסטרציה/שרון בוקוב, שרון בוקוב

נשקה הצבאי של חיילת נחטף היום (ראשון) על ידי תושב נהריה, גבר כבן 50 המשמש כמעסיק שלה. המשטרה הבהירה כי מבדיקה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע הוא מצבו האישי של החשוד - ולא ביטחוני. בשעה זו מתנהל בעקבותיו מצוד נרחב בגליל המערבי הכולל סריקות של כוחות משטרה ופריסת מחסומים.

בין החשוד לבין החיילת היכרות מוקדמת, והיא עובדת בשעות הערב במסעדה שבבעלותו. בשעות הבוקר, אז עברה דרכו ככל הנראה כדי להסיע אותה לבסיס, הוא לקח מהתיק שלה את הנשק ויצא מביתו כשהיא נותרה נעולה בפנים.

אירוע שני בתוך חודשיים

בתחילת חודש יוני נעצרו חמישה תושבי אזור לקיה שבנגב בחשד למעורבות בחטיפת נשקו האישי של חייל צה"ל בצומת בית קמה, שבוע לפני כן. מהחקירה עלה כי החמישה פעלו ממניע פלילי ולא לאומני, וכי החשוד המרכזי, צעיר בן 22, תכנן למכור את הנשק כדי להחזיר את חובותיו ולממן את חתונתו.

במהלך האירוע, שאירע בסוף חודש מאי, החייל נאבק עם החשודים והם היכו אותו בראשו ובכל חלקי גופו באמצעות אקדח מזויף. בהמשך החייל קפץ על רכבם של החשודים וניסה לעצור אותם, ואף הצליח לתלוש מראה מהרכב בטרם נמלטו מהמקום. החייל התלונן כי הוא הותקף וכוחות משטרה רבים הוזעקו למקום ופתחו בסריקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully