וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח הכפול ניסה להצית עצמו; מעצרו הוארך בשישה ימים

3.8.2018 / 11:44

החשוד ברצח המנהל ודייר במוסד בנתניה הובא לדיון בהארכת מעצרו שם הודה במיוחס לו ונחשף כי השתמש בבנזין כדי לטשטש את ריח הריקבון מאחת הגופות. בשבוע הבא הוא יישלח לבדיקה פסיכיאטרית שתעריך את כשירותו הנפשית לעמוד לדין

צילום: אבי כהן, עריכה: ניב מעוז

מעצרו של החשוד בביצוע הרצח הכפול במוסד לדרי רחוב בנתניה הוארך היום (שישי) בשישה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה לאחר שהודה במיוחס לו. מהדיון עולה כי החשוד שרצח את מנהל המוסד אבי וענונו בן ה-58 ודייר נוסף במקום ניסה להצית את עצמו בסמוך לזירת מעצרו. עוד עולה, כי החשוד שפך בנזין על גופת הדייר שנרצח לפני כמה ימים כדי לטשטש את ריח הריקבון.

החשוד יישלח בשבוע הבא לבדיקה פסיכיאטרית כדי להעריך את מצבו הנפשי. מחקירה ראשונית עולה כי החשוד דקר למוות את חברו לחדר ככל הנראה כמה ימים קודם לכן. חשד נוסף הוא שרצח המנהל התרחש היום בזמן שהחשוד היה בחדרו. מהחקירה עולה כי הוא הכה את המנהל באמצעות חפץ קהה ורוצץ את ראשו. החשוד מוכר ומטופל על ידי משרד הרווחה ומשרד הבריאות כלוקה בסכיזופרניה. בשל מחסור במסגרות טיפול מתאימות הועבר בידי משרד הרווחה למגורים במחסה.

מוסד הגמילה בו התרחש הרצח הכפולה בנתניה, 2 באוגוסט 2018. שלומי גבאי
המוסד שבו התרחש הרצח הכפול/שלומי גבאי

עו"ד אבי כהן מהסנגוריה הציבורית המייצג את החשוד אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי אין לו ספק שמרשו סובל מבעיות קשות מאוד ולהערכתו אינו כשיר לעמוד לדין ואף ניסה לפגוע בעצמו. "לפני שנתיים הוא היה מאושפז במשך תקופה בבית חולים פסיכיאטרי ואני תמה כיצד שוחרר לאור מצבו", הוסיף. "בית יעל הוא מקום לדרי רחוב ולא מקום טיפולי".

"מהשיחה עמו הבנתי כי הוא אדם משכיל בעל תואר שני בפיזיקה ועבד בתכנות מחשבים עד לפני עשור, אז מצבו הנפשי הידרדר", אמר כהן, שהיום מסר כי "מדובר באדם ללא עבר פלילי שמתמודד עם בעיות נפשיות ומוכר לשירותי בריאות הנפש. בית המשפט קיבל את טענותיו להפנות את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית לפני שהמשטרה תמשיך בחקירתו".

עוד באותו נושא

חשד לרצח כפול במוסד לדרי רחוב בנתניה: מטופל דקר למוות שני בני אדם

לכתבה המלאה
אבי (בבר) וענונו, מנהל מרכז יעל בנתניה שנרצח היום, 2 באוגוסט 2018. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
מנהל המוסד אבי וענונו/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

דוד, אחיינו של וענונו, אמר "אבי היה ראש המשפחה שלנו, הוא בעצמו גמל מסמים אלפי בני נוער ונרקומנים. כל חייו היה עסוק בנתינה ובעזרה לאחרים. נפלה עטרת ראשנו. בשנים האחרונות פתח את המרכז לחוסים". הלוויתו של וענונו תתקיים מחר בנתניה.

(עדכון ראשון 10:29)

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully