וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי עזר לאלפי נערים מכורים לסמים - ונרצח במוסד אותו ניהל

2.8.2018 / 21:12

אבי וענונו בן ה-58 ניהל את מרכז "יעל" לטיפול בדרי רחוב. הוא נרצח על ידי מטופל שרצח דייר נוסף. "הוא היה ראש המשפחה שלנו", אמר אחיינו. "כל חייו היה עסוק בנתינה ובעזרה לאחרים"

עריכת וידאו:ניר חן

מקרה הרצח הכפול הקשה שהתגלה היום (חמישי) במוסד לטיפול בדרי רחוב בנתניה הכה בתדהמה את קרובי משפחתו של מנהל "מרכז יעל", אבי וענונו בן ה-58 שנרצח על ידי מטופל. צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע ברחוב מסדה בעיר קבע תחילה את מותו של המנהל, ולאחר מכן אותרה גם גופתו של דייר הנוסף כשהיא עטופה בשמיכות.

דוד, אחיינו של וענונו, אמר "אבי היה ראש המשפחה שלנו, הוא בעצמו גמל מסמים אלפי בני נוער ונרקומנים. כל חייו היה עסוק בנתינה ובעזרה לאחרים. נפלה עטרת ראשנו. בשנים האחרונות פתח את המרכז לחוסים". הלוויתו של וענונו תתקיים מחר בנתניה.

אבי (בבר) וענונו, מנהל מרכז יעל בנתניה שנרצח היום, 2 באוגוסט 2018. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
בשנים האחרונות פתח את המרכז. וענונו/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

מחקירה ראשונית עולה כי החשוד דקר למוות את חברו לחדר ככל הנראה כמה ימים קודם לכן. חשד נוסף הוא שרצח המנהל התרחש היום בזמן שהחשוד היה בחדרו. מהחקירה עולה כי הוא הכה את המנהל באמצעות חפץ קהה ורוצץ את ראשו.

"זה לא יכול להיות, אבא שלי הוא הבן אדם הכי טוב בעולם", זעקה בתו של אחד הנרצחים שהגיעה למוסד כמה שעות לאחר האירוע. "מי יכול היה לעשות לו דבר כזה?", תהתה.

עוד באותו נושא

חשד לרצח כפול במוסד לדרי רחוב בנתניה: מטופל דקר למוות שני בני אדם

לכתבה המלאה
מוסד הגמילה בו התרחש הרצח הכפולה בנתניה, 2 באוגוסט 2018. שלומי גבאי
המוסד הטיפולי שבו התבצע הרצח הכפול בנתניה, היום/שלומי גבאי

החשוד מוכר ומטופל על ידי משרד הרווחה ומשרד הבריאות כלוקה בסכיזופרניה. בשל מחסור במסגרות טיפול מתאימות הועבר בידי משרד הרווחה למגורים במחסה. מחר יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה. המשטרה הטילה צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

עו"ד אבי כהן מהסנגוריה הציבורית המייצג את החשוד אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי אין לו ספק שמרשו סובל מבעיות קשות מאוד ולהערכתו אינו כשיר לעמוד לדין ואף ניסה לפגוע בעצמו. "לפני שנתיים הוא היה מאושפז במשך תקופה בבית חולים פסיכיאטרי ואני תמה כיצד שוחרר לאור מצבו", הוסיף. "בית יעל הוא מקום לדרי רחוב ולא מקום טיפולי. מהשיחה עמו הבנתי כי הוא אדם משכיל בעל תואר שני בפיזיקה ועבד בתכנות מחשבים עד לפני עשור, אז מצבו הנפשי הידרדר".

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully