וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקדחי זהב, מכוניות פאר ובחורות בחוטיני עם תת מקלע: סוחרי הסמים במקסיקו חושפים את חיי הזוהר שלהם

8.8.2018 / 10:00

באמריקה הלטינית נרשמת עלייה בפופולריות של חשבונות אינסטגרם של גנגסטרים, שמתפארים בחיים "נוצצים" שכוללים נשים חצי ערומות, רכבי יוקרה כמויות עצומות של קוקאין. צפו ו"התרשמו"

אתר רשמי

תופעה חדשה ומסוכנת מתפשטת ברשת: סוחרי סמים ממקסיקו, שמשתייכים לקרטלים האלימים והמסוכנים ביותר בעולם, משוויצים בחיי הזוהר שלהם וחושפים את חייהם. מספר חשבונות אינסטגרם של הפושעים הידועים לשמצה צברו פופולריות גדולה באמריקה הלטינית, ולמעשה ברחבי העולם כולו. התוצאה: כמות עצומה של גולשים עוקבים בהערצה אחרי אנשי הקרטלים המקסיקנים ומסתנוורים מאורח החיים שלהם.

עוד בנושא
קרטל סמים הציע פרס כספי של 70 אלף דולר - על ראשה של כלבה
הדוגמנית ומלצרית הטופלס נחשפה כראש קרטל סמים ענק

קרטלי סמים מקסיקו מציגים חיי זוהר בחשבונות אינסטגרם. מערכת וואלה! NEWS
לכאורה "סקסי", למעשה אלים ומסוכן. אישה עם תת מקלע/מערכת וואלה! NEWS

אז מה רואים בתמונות? כמובן, שטרות של כסף, מכוניות יוקרה וכלי נשק. אין ספור תמונות של בחורות בלבוש חושפני שמחזיקות אקדחים מזהב, נערות חצי עירומות ליד רכבי פאר ששווים מיליוני דולרים, כמויות אדירות של סמים (בעיקר קוקאין), כשלא מעט מהפושעים הללו חושפים תחביב ידוע: גידול של חיות פרא, כמו נמרים ואריות. כמובן שברוב התמונות הם מסתירים את פניהם כדי לשמור על אנונימיות.

יעל אף שיש רבים שמסתנוורים מאורח החיים הזה, חשוב לזכור שמדובר בקרטלים אלימים ורצחניים, חסרי רחמים, שהופכים לגיבורי תרבות. מאחר שבאמריקה הלטינית קיימת שכבה עצובה של אנשים קשיי יום, שמגיעים מרקע עני ואומלל, רבים מהם מעדיפים לעבור לצד האפל כדי לצאת ממעגל העוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully