וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית ומלצרית הטופלס נחשפה כראש קרטל סמים ענק

17.6.2018 / 10:41

נטשה ברלין, 23, ובן זוגה דילן שואו יעמדו למשפט בסוף החודש ועשויים להישלח לחמש שנים בכלא. האישום: העברה, הפצה וסחר בסמים מסוג סטרואידים והורמוני גדילה מאסיה לתוך אוסטרליה

עריכה: תומר לוי

נטשה ברלין, דוגמנית בת 23, ובן זוגה דילן שואו (24) צפויים לעמוד למשפט בסוף החודש הזה אחרי שנתפסו והודו בהעברה, הפצה וסחר של סמים מסוג סטרואידים בכמויות אדירות. על פי הדיווח שהתפרסם ב"טלגרף" הבריטי, השניים סיפקו סטרואידים, הורמוני טסטוסטרון והורמוני גדילה ברחבה אוסטרליה. ברלין, דוגמנית להלבשה תחתונה ומלצרית טופלס בעברה, אף התרברבה במעשיה ונמצאה הודעת טקסט שלה שהיא טענה ש"היא מספקת את החומרים האלו לכל החוף המרכזי" - האיזור שבצפון מערב סידני, שבאוסטרליה.

נטשה ברלין.
הסתבכו בגדול. נטשה ודילן

השניים בנו קרטל סמים של ממש, עד שבנובמבר 2016 כוחות מיוחדים של משמר הגבולות האוסטרלי פרצו לדירה השכורה של השניים. ברלין הודתה בכך שייבאה טסטוסטרון וסיפקה סטרואידים אנאבוליים, בעוד שבן זוגה הודה בשלושה אישומים, כולל העברה של הורמוני גדילה, סטרואידים אנאבוליים ואספקה של סטרואידים. בזמן שהשניים עמדו למשפט הם הודו עד כמה קל היה בשבילהם לסחור בסטרואידים, עליהם הם קיבלו הרבה מאוד כסף.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב

עורך הדין של ברלין אמר שהיא הפכה למושא ללעג אחרי הדיווח של המקרה ושהיא איבדה את העבודה שלה כאחות וטרינרית עם חשיפת הפרשה. הוא גם טען שהיתה לה ילדות קשה ולגבי הודעת הטקסט שלה, הוא טען שזו בסך הכל התרברבות של אדם צעיר שרוצה לעשות רושם כדי להיות פופולארי. בכל מקרה, לא בטוח שהטיעונים הקלושים של סניגורה של ברלין יעזרו יותר מדי לנערה הצעירה ובן זוגה. השניים יעמדו למשפט ב-26 ביוני ולפי הדיווחים הם עשויים/עלולים להישלח לכלא לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully