וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי המשפחה שנפגעה בשריפה בי-ם זועמים: "אף גורם רשמי לא יצר קשר"

בני משפחת עוז תכננו לבלות את סוף השבוע האחרון בירושלים לרגל יום הולדתו של האב רונן. השריפה שפרצה במלון הדירות בו ישנו הובילה לכך שנפגעו באורח קשה. במהלך היום המשטרה עצרה חשוד רביעי במעורבות במעשה. בני המשפחה מתחו ביקורת על הרשויות

שני חשודים נעצרו בחשד להצתת מלונית בעיר בה נפגעו קשה בני משפחה ששהו במקום/צילום: רוני כנפו וצלמי וואלה!NEWS עריכה: איתי עמרם

המשטרה עצרה היום חשוד רביעי בהצתת מלון הדירות בירושלים בסוף השבוע שעבר. מחר צפויים החוקרים להביא שניים מהחשודים בהצתה לדיון בהארכת מעצרם. בני משפחת עוז ששהו במלון לרגל יום הולדתו של האב רונן, נפגעו קשה במהלך השריפה. האם אילנית והילדים מיה וינאי מאושפזים עדיין בבית החולים שערי צדק, אך חל שיפור במצבם והם כבר אינם מורדמים או מונשמים. האב רונן הועבר לטיפול ביחידת הכוויות בבית החולים תל השומר.

בני המשפחה מתחו ביקורת על התנהלות הרשויות בעניינם. "הפכנו לזבובים על הקיר", אמרו. "אף גורם רשמי לא הגיע או יצר קשר עם בני המשפחה מאז השריפה, לא מעיריית ירושלים שבשטחה אירעה השריפה, לא מעיריית פתח תקווה שם מתגוררת המשפחה ולא מטעם גורמי המשטרה שעדיין חוקרת את הגורמים והסיבות שהובילו לשריפה". במשפחה ציינו כי "אמנם מצבם של אילנית והילדים משתפר, אך מצבו של רונן ממשיך להיות קשה והוא עדיין מטופל בטיפול נמרץ נשמתי בבית החולים".

משפחת עוז שנפגעה בשריפה בירושלים.. באדיבות המשפחה
שהו במלון לרגל יום הולדתו של האב. משפחת עוז/באדיבות המשפחה

השריפה הוצתה בשעת לילה, על פי החשד על ידי עובד שפוטר, בקומה התחתונה בבניין כשבני המשפחה ישנו. מאז האירוע נעצרו שלושה חשודים בגין ההצתה. מוחמד ג'עברי, תושב העיר העתיקה שפוטר מהמלון, נעצר זמן קצר אחרי ההצתה. זאת, לאחר שתייר שלן במלון הדירות תיאר אותו כמי שראה במסדרון כרבע שעה לפני שפרצה השריפה.

על פי החשד, ג'עברי הצית את המקום בשל סכסוך עם הבעלים. אחיו אמר לוואלה! NEWS כי גם אם הצית, הוא לא התכוון לפגוע באנשים. "היה ויכוח ואי הבנה", הבהיר אחיו מג'ד. "בשלב מסוים פיטרו אותו בגלל שקילל את המנהלת. דיברתי עם המנהלת וסגרתי איתה שהוא חוזר לעבודה. היא אמרה לי שתוך חודש זה יקרה. כמה ימים לפני האירוע הבנתי שהוא בקשר איתה. חשבתי שהכל טוב ומסודר".

מוקדם יותר השבוע נעצרו שלושה חשודים נוספים, בהם תושב העיר העתיקה ועובדת נוספת שעבדה במלון עד שפוטרה. עוד העלתה החקירה כי מנהלי המלון הגישו נגד ג'עברי תלונה בגין חשד לפריצה למחסן.

עוד באותו נושא

הצתת המלונית בירושלים: חשודה נוספת נעצרה במעורבות במעשה

לכתבה המלאה
מוחמד ג'עברי, חשוד בהצתת בית מלון שבו עבד בירושלים, בדיון בבית משפט השלום בעיר, 27 ביולי 2018. ניב אהרונסון
ג'עברי בבית המשפט, השבוע/ניב אהרונסון

לפי גורם המעורה בחקירה, המתלונן אמר כי ג'עברי עלול להיות מסוכן משום שהיה בכלא בעבר. עם זאת, אותו גורם הוסיף כי באותה עת לא הוצגו איומים שהעביר ג'עברי לבעלת המלון. בנוסף נודע כי נשלחו הודעות איומים מצד ג'עברי לבעלת המלון לאחר פיטוריו, אך למשטרה נודע עליהן רק לאחר מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully