וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצינים פורשים, חיילים מתגייסים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

סערת חוק הלאום: קצין דרוזי נוסף מסרב לשרת, עדויות כי הנהג שדרס למוות את הנער בת"א היה שיכור, עלייה בכמות השריפות כתוצאה מבלוני תבערה, טראמפ מוכן לפגוש את האיראנים, כמה יעלה סל מוצרים למתגייס הטרי ואיפה אפשר לבלות בחופש הגדול?

צילום:שלומי גבאי, יותם רונן, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

מתרחבת המחאה נגד חוק הלאום: גוברים הקולות הקוראים לבטל את גיוס החובה של הדרוזים. הכתב בצפון יואב איתיאל דווח מדאלית אל-כרמל.

הרמטכ"ל התייחס היום לראשונה למחאה של החיילים הדרוזים . הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט הביא את דבריו.

המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו של הנהג החשוד בדריסתו למוות של הנער אילון שלו אמסלם בת"א.
כתב המשטרה אבי אשכנזי עם הפרטים ובהם עדויות חבריו של הנהג כי היה שיכור.

מיום שישי נרשמה עלייה במספר השריפות בדרום ואתמול בערב הגיע לארונה בלון תבערה לבאר שבע. יניר יגנה הכתב בדרום דווח.

חודש וחצי אחרי הפסגה עם קים ג'ונג' און דיווחים בארה"ב על כך שקוריאה הצפונית מפתחת טילים בין-יבשתיים חדשים. עמרי נחמיאס, הכתב בוושינגטון עם הפרטים וגם עלהנשיא האמריקני טראמפ שאומר שהוא מוכן להפגש עם האיראנים.

בסיסי צה"ל ברחבי הארץ קולטים בימים אלו את החיילים החדשים. יעל געתון,הכתבת לענייני צרכנות עם המלצות קנייה ומחירים למתגייסים החדשים.

רגע לפני אוגוסט, בטח הולכים ונגמרים לכם הרעיונות של איך לבלות עם הילדים. זיו רינשטיין עורך וואלה תיירות הביא המלצות לבילוי בשטח רחוק מהמסכים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully