וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף אופטימי: אלמנת מפקד הסיירת מצוק איתן התארסה מחדש

רב-סרן חגי בן ארי מת מפצעיו כשנתיים לאחר מבצע צוק איתן. במהלך אשפוזו מונה למפקד סיירת הצנחנים - תפקיד לו המתין טרם יציאתו למבצע. כשנתיים לאחר מכן, אלמנתו מוריה התארסה בסוף השבוע עם סגן-אלוף אביב דורות, וצפויים לגדל יחד את ילדיהם מנישואיהם הקודמים

בימוי:רוני אבירם צילום: נוהר הפקות

(בווידאו: סרט לזכרו של רב-סרן חגי בן ארי)

ארבע שנים לאחר מבצע צוק איתן, אלמנתו של רב-סרן חגי בן ארי, מוריה, יוצאת לדרך חדשה. כשנתיים לאחר שבעלה מת מפצעיו, בקרוב היא תינשא מחדש לסגן-אלוף אביב דורות שקיבל צל"ש על תפקודו במלחמת לבנון השנייה.

סיפורה של מוריה החל ביולי 2014. בעלה חגי, שהמתין אז למינויו למפקד סיירת צנחנים הוקפץ במהלך החופשה המשפחתית לעזה בעקבות מבצע צוק איתן. במהלך הלחימה הוא ספג פגיעה בראשו מצלף בסמטאות חאן יונס שברצועה, ונפצע באורח אנוש. כשנתיים וחצי לאחר פציעתו, תקופה שבה היה מחוסר הכרה, הוא מת מפצעיו בגיל 31. מלבד מוריה, הוא הותיר אחריו גם את שלושת ילדיהם - מורן, שלו ועופרי.

חגי בן ארי בתמונת ארכיון עם שניים מילדיו. באדיבות המשפחה
נפצע בצוק איתן ומת מפצעיו אחרי שנתיים. חגי בן ארי/באדיבות המשפחה

בזמן שהיה מאושפז בבית החולים, מח"ט צנחנים העניק לו את המינוי לא חיכה כל-כך - מפקד הסיירת, אולם הוא מעולם לא כיהן בתפקיד זה. למרות האבל הכבד והעצב הרב, מוריה החליטה להמשיך הלאה, ובמוצאי השבת האחרונה, היא וסא"ל דורות התארסו. בבית שיקמו לאחר נישואיהם, יתגוררו שלושת ילדיהם של מוריה וחגי, לצד ילדיו של דורות מנישואים קודמים.

סא"ל דורות שירת במהלך מלחמת לבנון השנייה כמפקד פלוגת החוד בגדוד 931 של חטיבת הנח"ל. תפקודו בקרב בע'נדוריה זיכה אותו בצל"ש מטעם הרמטכ"ל. במהלך הקרב, בו נהרג לוחם צה"ל ונפצעו 15 נוספים, הוא הוביל כוח בלחימה עיקשת מול חיזבאללה. בנימוקי הצל"ש שהוענק לו צוין כי הוא "לא חדל ללחום ולחתור למגע, פינה בעצמו פצועים למחסה והמשיך לדבוק במשימתו. במעשיו הפגין רוח לחימה שאותה השרה גם על לוחמיו, מנהיגות, יוזמה, אומץ לב, אחריות ודוגמה אישית".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully