וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניסה לדקור אותי בלב והדפתי אותו עם הידיים": פצוע הפיגוע משחזר

יוסי מוסינגר שנפצע באורח בינוני בפיגוע הדקירה ביישוב אדם בשבוע שעבר סיפר למקורביו את אשר אירע. "הוא נתן לי מכות מהירות, היה חשוך אז לקח לי זמן לקלוט", תיאר. לדבריו, הוא ניסה לתפוס את המחבל אך נפל על הרצפה מהמדרגות. "נתתי לו בעיטה באשכים והוא עזב אותי"

הקלטה: משטרת ישראל, צילום: מד"א

יוסי מוסינגר, שנפצע בינוני בפיגוע הדקירה בהתנחלות אדם שהתרחש ביום חמישי האחרון שחזר הבוקר (שני) למקורביו את אשר אירע באותו לילה קשה. "ניסיתי לתפוס את המחבל עם הידיים... הוא נתן לי מכות מהירות", תאר.

לדבריו, בשל העובדה שהיה חושך בחוץ, לקח לו זמן להבין את הסיטואציה. "האסימון נפל לי לאט. אני אדם בן 58, אני לא מגיב מהר. חשבתי שאתפוס לו את היד. הוא פספס לי את הידיים. ניסיתי לתפוס אותו אבל החליקה לי היד ונדקרתי", הוסיף.

זירת הפיגוע ביישוב אדם. TPS, מערכת וואלה! NEWS
"ניסיתי לתפוס אותו אבל החליקה לי היד ונדקרתי". זירת הפיגוע ביישוב אדם/מערכת וואלה! NEWS, TPS

בפיגוע שאירע בסוף השבוע שעבר, מחבל מהכפר כובר שבאזור רמאללה חדר את גדר האבטחה המקיפה את היישוב כשסכין בידיו, דקר למוות את יותם עובדיה בן ה-31 ופצע באורח בינוני את מוסינגר. אזרח שחלף במקום חשב תחילה שמדובר בתגרה. כשהבחין במתרחש הוא הגיב במהירות וירה למוות במחבל.

לדברי מוסינגר בפעם השנייה שהמחבל ניסה לדקור אותו הוא ניסה להתחמק מהדקירה אלא שאז הלך אחורה ונפל במדרגות. "נפלתי והייתי שכוב על הגב. הוא בא אלי מלפנים, ניסה לדקור אותי כשאני על הרצפה. הרמתי את הידיים. הוא העביר את הסכין ליד השנייה וניסה לדקור אותי בלב, אבל שוב הדפתי אותו".

בשלב זה הצליח הפצוע לפגוע במחבל שהמשיך לקורבן הבא. "הרמתי את הרגליים ונתתי לו בעיטה באשכים והדפתי אותו לאחור. כשהוא נהדף קמתי שוב ועמדתי מולו כדי להתמודד איתו. ואז הוא עזב אותי, הסתכל לאחור שאני לא רודף אחריו והמשיך. בינתיים הרגשתי שכולי מלא דם ואחרי כמה זמן שמעתי יריות. אבא שלי יצא מהדירה ואמרתי לו קח אותי מיד לבית חולים כולי נשפך מדם. ידעתי שאין אמבולנס ביישוב. ואז התפתחה מהומה".

עוד באותו נושא

בן דודו של הנרצח בפיגוע באדם: "אם לא יותם - היו עוד נפגעים"

לכתבה המלאה
יותם עובדיה, בן 31, שנרצח בפיגוע הדקירה בהתנחלות אדם. מערכת וואלה!
יותם עובדיה, שנרצח בפיגוע הדקירה, עם אשתו טל ושני ילדיהם/מערכת וואלה!

מבדיקה ראשונית עולה כי המחבל הצליח לחדור את גדר האבטחה המקיפה את היישוב כשסכין בידיו. זמן קצר לאחר מכן המחבל דקר את עובדיה ואת יוסי מוסינגר, שנפצע באורח קשה. אזרח שחלף במקום חשב תחילה שמדובר בתגרה. כשהבחין במתרחש הוא הגיב במהירות וירה למוות במחבל. האזרח, אסף רביב, בן 41, נפצע קל, טופל על ידי צוות מד"א בזירה ולאחר מכן פונה לבית החולים.

המחבל זוהה כמוחמד טארק יוסף, בן ה-17, תושב כובר. כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב פשטו על ביתו בכפר כובר שליד רמאללה. דובר צה"ל הודיע כי במסגרת הפעילות הוחרמו היתרים של בית המשפחה והתבצע מיפוי של בית המחבל לפני הריסתו. ארבעה פלסטינים נלקחו לתחקור והפרת סדר אלימה התפתחה במקום, ללא נפגעים. כחלק מהערכת מצב שהתקיימה אמש כיתרו הכוחות את הכפר ואף בוצעה חסימה של אחד הצירים המובילים לכפר. כמו כן, הוחלט כי כניסת פועלים מהכפר לעבודות ביישובים בגזרה לא תתאפשר במהלך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully