וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנסה להתנחם בכך שלא סבלת": אילון שמת בתאונה הובא למנוחות

בבית העלמין בקריית שאול הובא למנוחות הנער בן ה-13 שנהרג מפגיעת רכב בתל אביב. הנהג חשוד כי נהג תחת השפעת אלכוהול, ומעצרו הוארך בשלושה ימים. משפחתו הודיעה כי תתרום עבור נזקקים בשמו של אילון שלו-אמסלם

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניב מעוז

בבית משפט השלום בתל אביב נערך היום (ראשון) דיון בהארכת מעצרו של הנהג החשוד בדריסתו למוות של אילון שלו-אמסלם בן ה-13, בלילה שבין חמישי לשישי בתל אביב. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של אלי בר זכאי, הנהג בן ה-23 מירושלים, בחמישה ימים, ובית המשפט האריך בשלושה ימים, לאחר שהחוקר טען שהתגלה חשד חדש של שיבוש חקירה מצב הנהג.

בבית העלמין בקריית שאול בו הובא היום אילון למנוחות, אמו ספדה לו: "היית הפרח שלי. ידעת מה אתה רוצה. הייתה לך 'פרי ספיריט'. היית משתגע אם היה נגרם חוסר צדק - ונגרם לך חוסר צדק. לא השתוללתם, רק הלכתם על המדרכה. אני מנסה להיאחז בכך שלא סבלת ונהרגת במקום". האם הוסיפה כי "אחיות שלך אומרות לי: למה זה מגיע לאילוני שלנו? אנחנו מתגעגעות אליו".

עוד בוואלה! NEWS
דוח: ישראל בתחתית מדד השמירה על חיי הנהגים במדינות האיחוד האירופי
תאונה קטלנית בחיפה: בת 60 נדרסה למוות על ידי אוטובוס
שריפות ענק באזור אתונה: יותר מ-60 איש נספו; ישראל הציעה סיוע

אילון שלו-אמסלם, שנהרג מפגיעת כלי רכב בתל אביב, 27 ביולי 2018. באדיבות המשפחה
אילון שלו-אמסלם, שנהרג בתאונה בתל אביב/באדיבות המשפחה

אביו של אילון ספד לו: "אני מתפרק לחתיכות ואוסף את עצמי מחדש. אתה ילד של החיים, לא ילד של מוות. ילד שאהבת החיים ואהבת האדם והמשפחה היו כוח מניע. מדינה שלמה בוכה על מותך. מורותיך וגננותיך חולקות את כאבן. גם מי שלא מכיר אותך בוכה בכי מר. תמונת החיוך שלך פותחת את הכל העיתונים, המיסה לבבות והפילה חומות".

"מי יודע מה עבר עליך באותם רגעים והאם צעקת 'אבא' או 'אמא', האם קולך עמד לבקש עזרה", הוסיף האב. "אהבת את החיים והם אהבו אותך עד שנקטעו חייך על ידי אדם שלא מכיר אותך".

סבתו של אילון אמרה בהלוויה: "מדוע הגעת לעולם בסערה והלכת מהעולם בסערה? חיינו לעולם לא יהיו אותו הדבר".

עוד באותו נושא

"המצחיק של השכבה": חבריו של אילון שנהרג בתאונה התכנסו לזכרו

לכתבה המלאה
הלוויתו של אילון שלו-אמסלם שנהרג בתאונת דרכים בתל אביב ב-29 ביולי 2018. ניב אהרונסון
הלוויתו של אילון שלו-אמסלם בבית העלמין בקריית שאול, היום/ניב אהרונסון
הלוויתו של אילון שלו-אמסלם שנהרג בתאונת דרכים בתל אביב ב-29 ביולי 2018. ניב אהרונסון
הלוויתו של אילון שלו-אמסלם, היום/ניב אהרונסון

הוריו של הנהג, החשוד בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, פרסמו היום מכתב, בו הודיעו כי יתרמו למען נזקקים בשמו של אילון, ואמרו כי הם כואבים את כאב הוריו של ההרוג. "אבקש להעביר מסר בשם ההורים של נהג הרכב, ובשם הנהג עצמו. אחד מההורים היה אמור להתראיין בתקשורת ולהביע את כאבם העמוק וצערם הנורא מהאסון הטרגי של המשפחה היקרה שלו-אמסלם, ומפציעתו של דניאל, אך עדיין לא מסוגלים לעכל את האסון הנורא, והם עצמם במצב קשה מאוד, ומאז התאונה המחרידה לא נותנים שינה לעיניהם, ולא מסוגלים לעצום עין, והם חשים שעולמם חרב עליהם", נכתב במכתב.

"גם הבן, הנהג, בטראומה קשה וממרר בבכי", הוסיפו בני המשפחה, "אך כיהודים מאמינים אנו דואגים לאילון היקר ולנשמתו הטהורה והחלטנו להקים עמותה לעילוי נשמתו שתיקרא - נר אילון - על שם הנער היקר אילון ז"ל ולרפואתו של הפצוע דניאל. העמותה תהווה עזרה לנזקקים בתחומים שונים, וכן המשפחה החליטה לומר פרקי שמיניות כל יום לעילוי נשמתו של הנער במשך כל השנה, ובזה נקווה כי המשפחה היקרה תמצא נחמה ויפוג מהם מעט מהצער הנורא".

הארכת המעצר של הנהג שדרס את אילון שלו אמסלם, 29 ביולי 2018. צילום מסך מלייב ניב אהרונסון, צילום מסך
הנהג הפוגע בדיון הארכת מעצרו, היום/צילום מסך, צילום מסך מלייב ניב אהרונסון

חבריו לכיתה של שלו-אמסלם שבו היום לבית ספרם "אליאנס", באמצע החופש הגדול, ונפגשו עם המורים והצוות החינוכי כדי לדבר על האסון, ולשתף במחשבותיהם בעקבות האירוע.

עידן לניאדו, חברו של אילון, סיפר כי היו חברים טובים. "אני לא מעכל את מה שקרה. הדבר הנכון זה להיות עם חברים, לספר עליו. הוא תמיד הצחיק את כולם. היה לו לב זהב". חברותיו בר כספי ורומי רוזנקרץ שלמדו איתו בשכבה סיפרו כי "היה ילד ממש מדהים. הוא היה המצחיק בשכבה". הן סיפרו כי גילו על מותו באינסטגרם. "אנשים העלו פוסטים, חשבנו שזו בדיחה - ותוך שעה הכול צף".

חברו דניאל חכימי שנפצע אף הוא בתאונה מוסיף להתאושש מפצעיו, והוא מאושפז בבית החולים איכילוב בעיר במצב בינוני. "אן אחי אין ילדים כמוך", כתב חכימי בחשבון האינסטגרם שלו על חברו שנהרג בתאונת הדרכים בצפון תל אביב. "אני כל כך רוצה לראות אותך, לחבק אותך ולצחוק איתך. לאכול איתך עוד פעם מגנום מגעיל. אני פשוט לא מאמין שזה קרה ועוד מול הפנים שלי. אני אומר תודה לאלוהים שלא קרה לי משהו נוראי כמוך, אבל בקלות הייתי מתחלף איתך".

זירת התאונה בה נהרג אילון שלו אמסלם בתל אביב. ראובן קסטרו
זירת התאונה, הבוקר/ראובן קסטרו

בפוסט שהעלה ציין חכימי כי ידאג להנציח את חברו בהמשך. "אני בטוח שניפגש בגן עדן, גם אם זה יקרה בעוד מאה שנה. אני בטוח שאתה שומר עלי מלמעלה", הוסיף. הוריו של שלו-אמסלם שהו בחופשה בתאילנד בעת התאונה, ושבו אתמול לביתם. האב, קובי שלו-אמסלם, היה עד לאחרונה הממונה על השכר במשרד האוצר.

(עדכון ראשון 14:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב של משפחת הנהג/מערכת וואלה!, צילום מסך
הלוויתו של אילון שלו-אמסלם שנהרג בתאונת דרכים בתל אביב ב-29 ביולי 2018. ניב אהרונסון
זרים על קברו של אילון שלו אמסלם, היום/ניב אהרונסון
הלוויתו של אילון שלו-אמסלם שנהרג בתאונת דרכים בתל אביב ב-29 ביולי 2018. ניב אהרונסון
זרים על קברו של אילון שלו אמסלם, היום/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully