וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאי גייט": הסרטון מהמסעדה שסיבך את ראש ממשלת אוסטרליה

מלקולם טרנבול העלה סרטון קצר שבו הוא אוכל את המאפה הלאומי של מדינתו בסכין ובמזלג ולא בשתי ידיו כמקובל. הביקורת הרבה לא איחרה להגיע: "זו פעולה אנטי-אוסטרלית", טענו הגולשים. רגע לפני הבחירות לבית המחוקקים, טרנבול קיווה לגייס פופולריות רבה יותר למפלגתו

ראש ממשלת אוסטרליה מלקולם טרנבול. רויטרס
עורר סערה. טרנבול/רויטרס

ראש ממשלת אוסטרליה מלקולם טרנבול לא יכול היה לחזות הסערה הגדולה שקמה סביבו בשבוע האחרון במדינתו, כשהעלה סרטון קצר לחשבון האינסטגרם שלו. בסרטון נראה טרנבול אוכל פאי, אלא שלמורת רוחם של בני עמו, הוא עשה זאת בסכין ובמזלג ולא בשתי ידיו.

"כך לא אוכלים פאי", כתב אחד המגיבים לסרטון. "המאפה הזה קטן ולכן צריך לאכול אותו כמו שהיינו עושים בבית הספר: ללחוץ מעט בשתי הידיים ולנגוס". שדרן רדיו שניסה להגן על טרנבול כשאמר שלאכול פאי בסכין ובמזלג "זה לא הדבר הנורא בעןלם", זכה לביקורת רבה ואף באיום על כך שידווח על פעילות "אנטי-אוסטרלית" שבה הוא לוקח חלק. "זה יעלה לו בקולות המצביעים", טען משתמש אחר והוסיף "והיכן הרוטב?".

ראש ממשלת אוסטרליה מלקולם טרנבול אוכל פאי. מערכת וואלה! NEWS
טראנבול עם התמונה שעוררה סערה/מערכת וואלה! NEWS

רק ימים ספורים לפני הבחירות לבית המחוקקים האוסטרלי, נראה שמפלגתו של טרנבול לא תזכה בפופולריות נוספת בעקבות הרגלי האכילה שלו ראשה. באוסטרליה הזכירו מקרי עבר, שבהם תמונות לא מחמיאות של פוליטיקאים אוכלים, עוררו תהיות ואף פגעו בתדמיתם. תמונה של המועמד לשעבר לראשות ממשלת בריטניה אד מילבנד נוגס בכריך באופן בלתי מחמיא שפורסמה זמן לפני הבחירות אולי לא הביאה להפסדו, אך זכורה כחלק מקמפיין הבחירות הכושל שניהל.

טרנבול יכול להתנחם בניצחונו של נשיא ארצות הברית דולנד טראמפ בבחירות בשנת 2016. במהלך הקמפיין עורר טראמפ גיחוך בקרב רבים, לאחר שתועד אוכל כנפי עוף מטוגן בסכין ובמזלג, אך למרות זאת הצליח לנצח לבסוף.

עוד באותו נושא

העדות על הפגישה עם הגורמים הרוסיים שעלולה לסבך את טראמפ

לכתבה המלאה

הציוץ שכמעט סיבך את טראמפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully