וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה בזול: מדוע בוטלו האישומים נגד מורה ששכבה עם תלמיד שלה?

31.7.2018 / 10:06

טיילור בונקל (23) נעצרה בפברואר אחרי קיום יחסים אסורים עם נער בן 18 ופוטרה מעבודתה. אחרי שהתוודתה כי היא "התאהבה בנער", לבונקל הוצע תהליך שיקום שאם תעבור אותו בהצלחה, האישומים נגדה יבוטלו עד 2020

WTNH News8

בפברואר השנה דיווחנו לכם על טיילור בונקל, 23, מורה מקונטיקט שהואשמה במערכת יחסים אסורה עם תלמידה בן ה-18. במהלך החקירה התברר שהשניים קיימו קשר אינטמי שכלל יחסי מין בביתה של בונקל מספר פעמים. על פי דו"ח המשטרה, בונקל ביצעה מעשים מגונים בילד, שסירב בהתחלה למסור הצהרה - כיוון שהוא היה מאוהב במורה.

בונקל, ששימשה גם כמורה וגם כמאמנת ספורט בתיכון בקונטיקט, פוטרה לאחר שבית הספר פתח בחקירה עקב תלונה של אחד מהתלמידים האחרים, שהחליט שלא לשתוק. החשדות נגדה הועברו גם למשטרה, והיא הסגירה את עצמה. היא הואשמה בשלושה סעיפים של תקיפה מינית מדרגה שנייה. "היא הצהירה כי הקורבן היה אדיב ונחמד כלפיה. לדבריה, היא אהבה אותו", נמסר מהמשטרה.

עוד בנושא
המורה ההריונית שקיימה יחסי מין עם תלמידה תיכנס בקרוב לכלא
שוטרים נכנסו לכיתה ועצרו את המורה ששכבה עם תלמידים ושלחה להם תמונות עירום

טיילור בונקל מורה שמואשמת בסקס עם תלמיד. אתר רשמי
יצאה בזול? טיילור בונקל/אתר רשמי

למרות שהנער לא היה קטין, תיק החקירה ייחס לבונקל אישום של תקיפה מינית משום שהיא היתה מורה לספורט באותו בית הספר של התלמיד. השוטרים טענו שבמהלך החקירה בונקל אמרה להם שהיא התאהבה בנער אחרי שהוא התחיל איתה, ביקש ממנה את מספר הטלחפון שלה והשניים החליפו תמונות נועזות ביניהם. מהחקירה עולה כי השניים קיימו יחסי מין מלאים מספר רב של פעמים - בין היתר בביתה של המורה.

למרות העבירות החמורות, במשטרה החליטו לאפשר לבונקל שלא לשלהלח למאסר והשבוע דווח כי היא קיבלה על עצמה לעבור תהליך שיקום מואץ, שאם היא תעבור אותו בהצלחה, האישומים שלה יבוטלו ב-2020.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טיילור בונקל.
טיילור בונקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully