וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את באה הביתה": האחות הפתיעה את העולה החדשה בטיסה לישראל

25.7.2018 / 16:50

נועה ממרילנד היא רק אחת מ-232 האמריקנים שעלו לארץ במסגרת טיסה של ארגון "נפש בנפש" וקק"ל. "הגיע הזמן להחזיר את הילדה הביתה", אמרה אחותה, שעלתה בעצמה, והייתה הדיילת במטוס. העולים החדשים לא מתרגשים מהמצב הביטחוני: "ישראל היא חלק מהזהות שלנו"

צילום: סמי לזמי שגב, נפש בנפש, עריכה: שניר דבוש

בנמל התעופה בן גוריון נחתו הבוקר (רביעי) 232 עולים חדשים ממדינות צפון אמריקה שהחלו את חייהם החדשים בישראל. עבור אחת מהן, נועה פינגרמן, היה זה יום מרגש במיוחד: כשעלתה למטוס היא גילתה כי אחותה הגדולה, שעלתה לארץ לפני שבע שנים, תהיה אחת הדיילות שילוו אותן במהלך טיסה. מהרגע שהופיעה האחות, ענבל, השתיים מיד חיבקו אחת את השנייה והחלו לדמוע מרוב התרגשות.

אחרי המפגש המרגש אמרה העולה הטרייה לוואלה! NEWS: "זה ממש מרגש. לא היה לי ומשג שענבל תהיה על הטיסה. היא אמרה לי שהיא מנסה, אבל לא ידעתי שהיא הצליחה". ענבל, שעובדת כדיילת ב"אל על" ומתגוררת כיום בתל אביב, לא הצליחה להסתיר את התרגשותה גם היא ואמרה: "הגיע הזמן להחזיר את ילדה הביתה".

נועה פינגרמן ואחותה הדיילת ענבל פינגרמן נפגשו במטוס לישראל. שחר עזרן, נפש בנפש, מערכת וואלה! NEWS
נועה, עולה טרייה לארץ, עם הדיילת המפתיעה במטוס/מערכת וואלה! NEWS, שחר עזרן, נפש בנפש

בין מאות העולים היו 127 ילדים, 34 משפחות ו-18 רווקים ורווקות שבחלקם צפויים להתגייס לשירות צבאי בחודשים הקרובים. צעיר העולים הוא משה-אמיתי סיידוף מאוהיו, שרק "חגג" לאחרונה חצי שנה מאז הולדתו. כמה מושבים ממנו ומבני משפחתו ישב הנוסע המבוגר בטיסה, מרטין פרסמן בן ה-80, שעלה מוושינגטון.

עוד באותו נושא

התארגנתם על טלסקופ? ליקוי הירח המרהיב שיעשה לכם את ט"ו באב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully