וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצה להתמקד בבית הלבן": איוונקה טראמפ סוגרת את מותג האופנה

24.7.2018 / 23:12

בתו של נשיא ארה"ב הודיעה כי תסגור את מותגה שמכר אביזרי אופנה על רקע החלטתה להישאר בוושינגטון ולהתמקד בעבודתה כיועצת לאביה. "אסירת תודה לצוות העובדים שהיווה השראה לכל כך הרבה נשים", אמרה

צילום: שגרירות ארה"ב, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: איוונקה טראמפ בביקורה בישראל, לפני כחודשיים)

איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארצות הברית ויועצת בכירה בבית הלבן, הודיעה הערב (שלישי) כי תסגור את מותג האופנה שלה. בהצהרה מטעמה נכתב כי סגירת החברה מגיעה על רקע החלטתה להישאר בוושינגטון ולהתמקד בעבודתה כיועצת, וכן לאור המגבלות השונות בנוגע לניהול העסק במקביל לעבודתה בבית הלבן.

מההצהרה מטעמה נמסר כי "לאחר 17 חודשים בוושינגטון, אני לא יודעת מתי או אם אי פעם אשוב לעסק הזה, אך אני יודעת שהמיקוד שלי בעתיד הנראה לעין הוא בעבודה שאני עושה כאן בוושינגטון. לכן, לקבל את ההחלטה הזו כעת היא הדבר ההוגן היחיד עבור הצוות והשותפים שלי". איוונקה המשיכה וציינה כי היא "אסירת תודה לצוות העובדים המדהים שהיווה השראה לכל כך הרבה נשים, כולל אותי. אמנם לא נמשיך יחד בדרך המשותפת שלנו, אבל אני יודעת כל אחד מהם ישגשג בפרק הבא".

עוד בוואלה! NEWS:
כשאסד יתחיל למצמץ: המלחמה במורדים עשויה להצית את הגבול הישראלי
נתניהו תומך בשר אלקין לראשות עיריית ירושלים: "פעל רבות למען בירתנו"
החשוד בפרשת הריגול ברוסיה: מדען טילים שזכה בפרס על מחקרו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יודעת אם תשוב לעסק. איוונקה מדגמנת ממותג האופנה שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברתה של טראמפ מכרה בגדים ואביזרי אופנה כמו תיקי יד, נעלי עקב ובשמים, ומטה ארגון מוקם במגדלי טראמפ בניו יורק. ל-18 העובדים המועסקים במותג נמסרה הודעה על סיום פעילות החברה.

על איוונקה טראמפ נמתחה ביקורת על כך שהמשיכה להחזיק במותג במקביל לעבודתה כיועצת, בנימוק שהדבר עלול להוות ניגוד עניינים. זמן קצר לאחר כניסתה לעבודה בבית הלבן בשנה שעברה, איוונקה הפסיקה לעסוק בניהול השוטף של החברה. בנוסף, על המותג הוטלו מגבלות שונות על מנת להפחית את הפוטנציאל לניגוד עניינים.

איוונקה טראמפ בבית הלבן, מרץ 2017. רויטרס
מתנגדי טראמפ קראו להחרמת המותג. איוונקה בבית הלבן/רויטרס

עם זאת, בתו של הנשיא לא התייחסה בהודעתה לשאלה אם הקריאות לחרם מצד מתנגדיו של אביה היוו את אחד הגורמים לסגירת העסק. זמן קצר לאחר הבחירות לנשיאות בארצות הברית החלו קבוצות של מתנגדי טראמפ לקרוא להחרמת המותג, וחנויות כלבו גדולות כגון "נורדטסרום" ו"הדסון ביי" הפסיקו לשווק את מוצריו, בנימוק של מכירות נמוכות. אל מול הקריאות לחרם, יצאה אל המצלמות קליאן קונווי, יועצת בכירה לנשיא, והמליצה לצופים לרכוש ממוצרי המותג.

דונלד ואיוונקה טראמפ. GettyImages
ספגה ביקורת על עיסוק במותג האופנה. איוונקה עם אביה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully