וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם החשודה בהזרקת אינסולין: "לא מאמינה שהורה ירצה להזיק לילדיו"

בית משפט השלום בירושלים האריך בפעם החמישית את מעצר תושבת ירושלים החשודה כי ניסתה לגרום לילדיה לסוכרת כדי לקבל קצבאות ביטוח לאומי. "לפני שבודקים את הבת שלי צריך לבדוק את הרופאים", אמרה אמה של החשודה. סנגורה: "ניתן היה להסתפק במעצר בית"

צילום: רוני כנפו ותאגיד השידור, עריכה: אביעד בללי

אמה של תושבת ירושלים החשודה בהזרקת אינסולין לילדיה הכחישה היום (שלישי) כי בתה התכוונה להרע להם וטענה שרופאי בית החולים שערי צדק אבחנו את הילדים כחולי סוכרת. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצר של החשודה, בשנות ה-30 לחייה, בפעם החמישית - עד ליום ראשון הקרוב. היא נעצרה לראשונה בתחילת החודש יחד עם בעלה, ששוחרר בשבוע שעבר למעצר בית ושוהה עם קרובי משפחתו. ילדיהם של השניים שוהים בבית המשפחה בהשגחת זוג באומנה והאב הורשה לבקרם תחת פיקוח.

לדברי אמה של החשודה, כשהגיעה למוסד לביטוח לאומי לעדכן כי ילדיה חולים בסוכרת היא נדרשה להציג מסמכים חתומים וחוות דעת רפואית שקיבלה בבית החולים. "לא יאשרו לכל אחד שניגש לקבל קצבה אם אין לו את האישורים הרלוונטיים", אמרה האם בשיחה עם וואלה! NEWS. "אני יודעת שהנכדים שלי חולים בסוכרת והמערכת הרפואית ציידה אותם במכשירים. הבת שלי פנתה לשערי צדק לבדיקות ואני לא חשובת שהיא עשתה משהו במזיד".

לקריאה נוספת:
הזריקו לבנם התינוק אינסולין וזייפו סכרת עבור כסף; מצבו קשה

האם החשודה בהזרקת אינסולין לילדיה בדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בירושלים, 24 ביולי 2018. רוני כנפו
האם החשודה בבית המשפט, היום/רוני כנפו

עוד הוסיפה האם כי היא אינה חושבת "שנכון לפנות לבת שלי לפני שפונים לרופאים". לטענתה, נכדיה אובחנו כחולים בסוכרת לאחר שעברו בדיקות. "יש מחדל מסוים בלהחזיק את הבת שלי במעצר ולהגיד שהתעללה בילדיה", הוסיפה. "אני לא יודעת אם זה נכון לעשות את זה לפני שבודקים את היתר, כרגע אי אפשר לדעת כלום. אני מבקשת מכל הציבור לא להאמין לשום דבר. אני לא מאמינה שיש אימא בעולם שתרצה להזיק לילדים שלה".

לטענת המשטרה, החשודה התכוונה ליצור מצג שווא של מחלת סוכרת בקרב ילדיה כדי לקבל קצבאות מביטוח לאומי. המקרה נחשף לפני כמה שבועות לאחר שבנה התינוק, בן שנה וחצי, אושפז במצב קשה בבית החולים שערי צדק עם ירידה ברמת הסוכר בדמו. אמה של החשודה טענה כי מדובר במצב רפואי קודם, שנגרם בשל לידתו כפג עם דימום במוחו.

עוד באותו נושא

זיוף רמות סוכר והימנעות מדיווח: כך פעלו ההורים החשודים בהתעללות בבנם

לכתבה המלאה
האב אשר חשוד בהתעללות ילדיו בירושלים. מערכת וואלה! NEWS
אביהם של הילדים בבית המשפט, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS

לדברי עו"ד רפאל מכתבי, סנגורה של החשודה, היא מכחישה את החשדות נגדה. הוא הוסיף כי ניתן היה להסתפק בשחרורה למעצר בית, מכיוון שאין חשש שתפעל לשבש את ההליכים המשפטיים נגדה. "האם עומדת על שלה, גם אם נתנה את זריקות האינסולין, יש רופאים מעורבים ומסמכים. היא לא פועלת בחלל ריק", אמר עו"ד מכתבי. בית המשפט ביקש לשלוח את החשודה להסתכלות פסיכיאטרית אך לדבריו, אין צורך להותירה במעצר לשם כך.

בדיון הארכת המעצר קבע השופט גד ארנברג כי קיים חשד סביר הקושר את החשודה למעשים שמייחסת לה המשטרה. לדבריו, "אמנם מדובר בהארכת מעצר חמישית אך ניתן לראות שנעשות כל העת פעולות רבות שהיה בהן כדי לקדם את החקירה. אין ספק שהחשדות כלפיה מעלים עילה של מסוכנות".

זריקת אינסולין. AP
מזרק אינסולין. אילוסטרציה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully