וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחושה להשיג את הישבן הגדול בעולם בעזרת דיאטה של 6 ק"ג נוטלה

26.7.2018 / 9:33

דוגמנית שוודית נעזרת בתפריט רווי קלוריות של נוטלה, גלידות ושאר ג'אנק פוד כדי להשיג את הישבן הגדול ביותר בעולם - ואם לסמוך על 83 אלף העוקבים שלה באינסטגרם, כנראה שזה עובד לטובתה. הוריה, לעומת זאת, מודאגים: "הם אומרים לי שאני נראית כמו פרה"

אתר רשמי

נטאשה קראון רק בת 24 וכבר הספיקה לעבור שלושה ניתוחי הרמת ישבן, הגדלות חזה, מילוי שפתיים והליכים קוסמטיים אחרים בדרך להפוך לדוגמנית וכוכבת רשת בעלת הישבן הגדול ביותר בעולם. קראון מגטבורג, שוודיה, עלתה במשקלה 25 קילוגרמים במטרה להרחיב את ישבנה ומתעקשת שגודלו מסייע לה להרגיש "סקסית וחזקה". היא מודה שהסוד הוא בנוטלה - והיא צורכת שישה קילוגרמים מדי חודש (כ-15 צנצנות נוטלה) כדי להגיע למטרה.

עוד בנושא:

קראון, שטוענת כי רוחב ישבנה 1.80 מטרים, סיפרה שבכל בוקר היא בוחנת את ישבנה במראה ולמרות שהגיעה לנתון די מרשים שם למטה, היא בהחלט רוצה עוד. היא אמרה ל"סאן": "אני רוצה ישבן גדול יותר. ככל שאני עולה יותר במשקל, ככה הישבן שלי נראה טוב יותר. אני אעשה כל מה שצריך כדי שיהיה לי את הישבן הגדול ביותר בעולם". ישבנה זיכה אותה ב-80 אלף עוקבים נאמנים באינסטגרם, שם היא חולקת עמם תמונות של ישבנה העצום מאינספור זוויות שונות.

מלבד נוטלה, היא זוללת גם גלידות, פיצות, פסטות ושאר פחמימות וסוכרים. היא הסירה שומן ממקומות אחרים בגוף והשתמשה בו למילוי ישבנה, "הייתי בת 20 כשעברתי את ההליך הראשון שלי, וכן, אני מודה שאני אובססיבית לזה", היא אמרה, "הדבר הראשון שאני עושה בבוקר הוא ללכת למראה ולבחון את הישבן שלי. אולי יש לי הפרעת גוף דיסמורפית או משהו, אבל אני לא חושבת שהישבן שלי כזה גדול. אני רוצה יותר".

אל תתבלבלו, לבת ה-24 הייתה ילדות מאושרת, לדבריה. היא סיפרה שתמיד הייתה ילדה יוצאת דופן ופופולארית. "כשהייתי נערה והגוף שלי התחיל להשתנות - פתאום היו לי ציצים וישבן. פשוט אהבתי את הגוף שלי כל כך. מאז עברתי 3 הרמות ישבן, כמו גם הגדלות חזה, מילוי שפתיים ועוד הרבה הליכים אחרים. אני פשוט אוהבת את התחושה שיש לי ישבן גדול. כשאני הולכת אני מרגישה אותו מתנועע וזה מחרמן אותי. זאת ההרגשה הכי טובה שיש. הישבן שלי גורם לי להרגיש סקסית וחזקה".

כצפוי, לא כולם מתלהבים מדרך החיים המיוחדת שבחרה לה נטאשה. הוריה מתחננים בפניה באופן קבוע שתפסיק להתעסק במראה שלה מהחשש שהיא תגרום לעצמה נזק עצום. היא אמרה: "הם חושבים על הבריאות שלי ואומרים לי לחשוב על העתיד, לחשוב האם אי פעם אוכל להקים משפחה וכאלה דברים. קשה להם לראות אותי משתנה. לפעמים הם ממש רעים אליי ואומרים לי דברים כמו 'את נראית כמו פרה'. הם לא מבינים למה אני עושה את זה ואני אומרת להם: 'איך אתם יכולים לדבר ככה אל הבת שלכם?'. בסופו של דבר, אני צריכה להגיד להם: 'אוקיי, אתם חושבים ככה, אבל אני הולכת להמשיך בשלי, כי אני עושה את זה בשבילי וזה גורם לי לאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully