וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שפכה שמן רותח על בעלה בזמן שישן בגלל חשד שבגד בה

על פי כתב האישום תושבת ערד בת 44 ואם לשלושה, זעמה על בן זוגה ושפכה עליו סיר שמן בעת שישן - ולאחר מכן יצאה מהבית לעשן סיגריה. הבעל נותר מאושפז עם כוויות דרגה שנייה בחלקים רבים מגופו, גם בעת הגשת כתב האישום

ניידת משטרה מחוץ לאצטדיון דוחא, סכנין. אדריאן הרבשטיין
הפרקליטות מייחסת לנאשמת עבירה של חבלה בכוונה מחמירה. אילוסטרציה/אדריאן הרבשטיין

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושבת ערד בגין חבלה בכוונה מחמירה, בשל תקרית שבה שפכה על בן זוגה שמן רותח בעת שישן במיטתו - לאחר שחשדה כי הוא בוגד בה.

על פי כתב האישום, הנאשמת, בת 44 ואם לשלושה, נטלה סיר עם שמן רותח שבו טיגנה לפני כן בצק, נכנסה עמו לחדר השינה שבו ישן בן זוגה, ושפכה את השמן הרותח על ראשו, פניו, צווארו, חזהו וזרועותיו בכוונה לכאורה לגרום לו לנכות, מום או חבלה חמורה.

לטענת הפרקליטות, כתוצאה ממעשיה של הנאשמת, התעורר בן הזוג בבהלה ובצרחות, כשהוא נאנק מכאבים, קם מהמיטה והחל לצעוד לעבר היציאה מחדר השינה. לאור הכאבים העזים שחש, לא יכול היה להמשיך ללכת והתיישב על הרצפה בכניסה לחדר השינה של השניים, זאת בעוד שהנאשמת יצאה מחוץ לדירה לעשן סיגריה. שכנים ששמעו את הצעקות של המתלונן וילדיו הזמינו את המשטרה וכוחות ההצלה.

בן זוגה של הנאשמת הובהל אל חדר טראומה שבבית החולים סורוקה בבאר שבע, אושפז במחלקת טיפול נמרץ, ושם התברר כי נגרמו לו כוויות בדרגה שנייה בחלקים רבים מגופו. עוד צוין כי הוא אף נותר מאושפז בבית החולים גם בעת הגשת כתב האישום - יותר משבועיים לאחר התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully