וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 14 פצועים בדקירות באוטובוס בצפון המדינה; "אין סימן לטרור"

על פי דיווח בעיתון מקומי, שניים מהפצועים נפגעו באורח קשה במתקפה בעיר ליבק. הדוקר, אזרח גרמניה ממוצא איראני, נתפס. משטרת גרמניה: אין סימן לכך שמדובר בפיגוע

זירת אירוע דקירה בסופרמרקט בהמבורג, גרמניה. 28 ביולי 2017. רויטרס
זירת אירוע דקירה בסופרמרקט בהמבורג, גרמניה. 28 ביולי 2017/רויטרס

לפחות 14 בני אדם נפצעו היום (שישי), שניים מהם באורח קשה, במתקפת דקירות באוטובוס בעיר ליבק שבצפון גרמניה - כך דווח בעיתון מקומי. בהמשך דווח כי הדוקר נתפס. המשטרה המקומית הודיעה כי אין סימן לכך שהאירוע והא פיגוע. מוקדם יותר היא הודיעה בחשבון הטוויטר שלה כי כוחות גדולים הוזעקו למקום.

על פי דיווח בעיתון מקומי, התוקף הוא אזרח גרמני ממוצא איראני. עוד דווח כי שר הפנים של שלזוויג-הולשטיין, מדינת המחוז שבה נמצאת העיר ליבק, לא העריך כי המניע לאירוע הדקירה הוא טרור.

בחודש שעבר כוח משטרה בברלין ירה אל עבר אדם בקתדרלה בעיר שהתפרע כשהוא אוחז בסכין ופצע אותו ברגליו. אדם נוסף שככל הנראה הותקף בידי החשוד נפצע גם הוא. כשעה לאחר הדיווח הראשוני על התקרית נמסר כי אין מדובר בפיגוע טרור.

בחודש אפריל נהרגו שני בני אדם ועוד 20 נפצעו בעיר מיניסטר שבמערב גרמניה כשכלי רכב מסחרי דרס הולכי רגל מחוץ למסעדה בעיר העתיקה, בטרם ירה לעצמו למוות. המכונית פגעה במבלים שישבו בשולחנות מחוץ למסעדת "גרוסר קיפרנקל", יעד פופולרי בקרב תיירים בעיר השוכנת במדינת המחוז נורדריין-וטספאליה. הרשויות הבהירו כי אין חשד לטרור אסלאמי. לפי אחד הדיווחים, הדורס, אזרח המדינה, סבל מבעיות נפשיות ולא היה מוכר למשטרה.

(עדכון ראשון: 16:28)

עוד בוואלה! NEWS:
חמאס תוקף את מתווה ממשל טראמפ: "אימצו את העמדה הישראלית"
ארה"ב: 13 הרוגים ו-14 נעדרים בהתהפכות סירה באגם במיזורי
אחרי הפסגה עם טראמפ, רוסיה חשפה את הארסנל הגרעיני שלה. צפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully