וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרחות בישיבת הסיעה: ח"כ פדידה האשימה את ח"כ רוזנטל שאיים עליה

19.7.2018 / 17:52

ברקע ויכוח בישיבת סיעת המחנה הציוני על חוק "שוברים שתיקה" עלו הטונים בין שני חברי הכנסת. פדידה: "הוא התקרב אלי בצורה מאיימת ואלימה". רוזנטל: "היא אכן ספגה ביקורת והיו חילופי דברים קשים. כל השאר שקרים"

חברת הכנסת לאה פדידה. נועם רבקין פנטון, מערכת וואלה! NEWS
ח"כ פדידה/מערכת וואלה! NEWS, נועם רבקין פנטון

ח"כ לאה פדידה (המחנה הציוני) הגישה היום (חמישי) תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת נגד חבר סיעתה ח"כ מיקי רוזנטל על כך שבישיבת הסיעה האחרונה הוא צעק לעברה "בצורה מאיימת ומשפילה" וכן "איבד עשתונות, נפנף לעברי ידיים והתקרב אלי בצורה מאיימת ואלימה".

הרקע לתקרית היה ויכוח על ההצבעה על הצעת החוק שתאסור את כניסת ארגון "שוברים שתיקה" לבתי ספר. בסיעה הביעו רצון להצביע נגד ההצעה אך ח"כ פדידה רצתה להצביע בעד הצעת החוק. בשל כך התפרצה המהומה בין השניים, שנמשכה עד כדי צרחות ביניהם.

הגשת תלונה של חברת הכנסת לאה פדידה  על התנהגות מאיימת של חה"כ מיקי רוזנטל. מערכת וואלה! NEWS
הגשת תלונה של חברת הכנסת לאה פדידה על התנהגות מאיימת של חה"כ מיקי רוזנטל/מערכת וואלה! NEWS

במכתבה ציינה פדידה כי "על מנת לא להפריע למהלך הדיון בחרתי שלא להגיב לדבריו ולתת לדיון להמשיך להתקיים. לאחר סיום הישיבה פניתי לח"כ רוזנטל והבהרתי שאל לו להרים עלי את קולו באופן הזה". לדבריה, בעבר נחשפה למקרים דומים שבהם היה מעורב חברה לסיעה. "הייתי עדה בעבר להתפרצות דומה שלו לעבר אזרחית באחת הוועדות", כתבה. "גם בפעם הזו הוא צעק ונצמד בצורה מאיימת לקורבן שלו. באותו מקרה הייתה זו אני שנאלצתי להרגיע את חבר הכנסת ולהרחיקו מהמשך העימות עם האזרחית".

ח"כ רוזנטל מסר: "שטויות. פדידה ביקשה לחבור לימין הקיצוני ולתמוך בחוק הפשיסטי נגד 'שוברים שתיקה' עבור אינטרס פוליטי אישי שלה. היא אכן ספגה ביקורת והיו חילופי דברים קשים. כל השאר שקרים".

אתמול נחשפה תקרית נוספת שאירעה בין חברי סיעת המחנה הציוני, במהלך מפגש עם תושבים בקיבוץ בארי במועצה האזורית אשכול. ח"כ איילת נחמיאס-ורבין כתבה בפוסט שהעלתה בעמוד הפייסבוק שלה כי חברה לסיעה ח"כ איתן ברושי נגע בישבנה - אירוע שבגינו ננזף האחרון בידי יו"ר המפלגה אבי גבאי. לדברי נחמיאס-ורבין היא קיבלה את התנצלותו של ברושי בפניה, אך היא רואה בתקרית "אירוע מבזה שלא היה צריך לבוא לעולם. אבל אף אחד ואף אחת לא יחליט עבורי אם אני מקבלת את ההתנצלות או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully