וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שריצה תשעה חודשי מאסר: הזמר קובי פרץ שוחרר מהכלא

15.7.2018 / 11:35

הזמר המצליח שהורשע בהעלמות מס השתחרר מהכלא לאחר שעונשו קוצר בעקבות חנינה שהעניק הנשיא ריבלין. עורך דינו של פרץ מסר כי הזמר "ריצה את עונשו ומותיר את הפרק הזה מאחוריו, הוא מרגיש טוב ומצפה לחזור למשפחתו, לקהל שכבר מחכה לו ולחברים

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

הזמר קובי פרץ, שהורשע בהעלמת הכנסות של חמישה מילון שקלים, שוחרר היום (ראשון) מכלא מעשיהו לאחר שריצה תשעה חודשי מאסר. בחודש מאי האחרון החליט נשיא המדינה ראובן ריבלין להקל בעונשו של פרץ, כך שיוכל להתייצב בפני ועדת השחרורים. ריבלין עשה זאת במסגרת מתווה החנינות המיוחד לרגל שנת ה-70 למדינה, ובהתאם להמלצת שרת המשפטים איילת שקד.

המתווה מאפשר לנשיא לעשות שימוש רחב מהרגיל בסמכות החנינה לאסירים שעונים על קריטריונים שנקבעו מראש, ובהם אסירים המרצים מאסר ראשון לתקופה שאינה עולה על שנתיים - כדוגמת פרץ. בסוף החודש שעבר אישרה הוועדה את קיצור העונש, והיום, כאמור, יצא פרץ לחופשי.

קובי פרץ משתחרר מכלא מעשיהו, רמלה  15 ביולי 2018. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
קובי פרץ משתחרר מכלא מעשיהו, רמלה/מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

עורך דינו של קובי פרץ, עו"ד חיים לוי, שותף בכיר במשרד ברון ושות', אמר כי הזמר "מותיר את הפרק הזה מאחוריו כשפניו לשיקום חייו ולעשיה המקצועית והמוסיקלית". לדבריו, "פרץ לקח אחריות, ריצה את עונשו ושילם מיסים בסכומים מהותיים. הוא שילם מחיר אישי כבד על התנהלות לא אחראית של אחרים, שניהלו אותו כשהיה בתחילת דרכו. היום הוא מרגיש טוב ומצפה לחזור למשפחתו, לקהל שכבר מחכה לו ולחברים".

פרץ נידון במקור לשנת מאסר וחצי בפועל, והנשיא ריבלין קבע כי ההקלה בעונשו מותנית בתשלום הקנס שהוטל עליו על ידי בית המשפט, בגובה 175 אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully